לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

דלתות מסתובבות


 

בלילה סוער כזה, איפה יכולנו להסתתר?

הגשם ירד ללא הפסקה. ערפל חזק וסמיך כיסה את הרחובות הרעמים היו מחרישי אוזנייים מלווים בהבזקי ברקים. די מפחיד להסתובב בחוץ. חיפשנו מקום שקט שנוכל לשבת בו, להסתכל האחד לשני בעיניים ולהמשיך...

פתאום ראינו את הבר הזה בפינה. אמנם היה די חשוך שם בפנים אבל לא סגור לגמרי

החלטנו לנסות את מזלנו...

לא חשבנו שיש שם מישהו שחושב עצמו יפני. מישהו כזה מטורף...

מישהו שרק חיפש על מי להוציא את העצבים שלו

כבר ברגע הראשון שנכנסנו הוא הסתכל עלינו במבט מוזר. מבט מוטרף כזה

"אולי נלך מפה" לחשתי "זה לא נראה לי המקום הזה"

"עזבי" ענה לי "את תמיד רואה כל מיני דברים לא מציאותיים. תמיד יש לך סיפורים..."

"אני מרגישה לא טוב כאן. משהו באוויר. תראה אין פה אף אחד. אולי רוצים לסגור??"

האיש בבר והמלצרית החליפו מבטים ביניהם. תנועת עין חדה לעבר השומר בכניסה שלא הבנתי אותה ולפתע ניצוץ של משהו מבריק. סכין. כסא שנזרק לעברי

"רגע" צעקתי "מה הולך פה, רק באנו..."

לא היה עם מי לדבר. הוצאתי את התת-מקלע. וביד השנייה לקחתי בקבוק מן השולחן ושברתי אותו...

בזוית עיני ראיתי שהגבר שאיתי כבר היה חצי מת...

ריססתי את הבר היה שקט.. פסעתי לאחור ונתקלתי בגבי בדלת המסובבת. ברגע של הפוגה נבלעתי בתוכה ונעלמתי.

נכתב על ידי , 27/2/2005 17:05   בקטגוריות מצוץ מהאצבע  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סלשה ב-9/3/2005 22:39
 



ואת עצמי אני כותבת...


דברים שעברו לי בראש....

  • הכתיבה היא משהו שגם מאד ממלא וגם מאד מרוקן
  • אם יוצא מתחת ידי קטע שאני מרוצה ממנו זה מאד משמח אותי
  • כשאני כותבת, כל החושים שלי עובדים: אני יכולה לראות את הדברים, לשמוע אותם, לטעום את הטעם ממש, להריח וגם לגעת.
  • הקשר בין מה שנכתב למציאות הוא תמיד קיים. לפעמים בגלוי ולפעמים צריך להתאמץ ולחפש את זה.
  • בדרך זו או אחרת, הכתיבה משקפת את העולם הפנימי שלי. עולם פנימי הוא עולם שנבנה מהילדות. הבסיס לכל מה שנכתב הוא מהבפנים... גם אם על פניו זה לא נראה ככה...
  • כתיבה טובה בשבילי היא כזו המכילה רגשות, מחשבות וחיים אמיתיים בוערים
  • בכתיבה יש סוג מסויים של מסירות. לכתוב, למחוק, ללטש...

שתהיה השבת טובה 

נכתב על ידי , 25/2/2005 08:30   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-27/2/2005 16:51
 



בגנות הפוטנציאל הבלתי ממומש...


התגלגל לידי עיתון 'מנטה 'האחרון...

מצאתי שם כתבה מעניינת המציגה את הבית שלנו כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בתחום אבזרי המין המפנקים. כתבה מעניינת ללא ספק. לא ידעתי שהבית הוא כזה אוצר גדול

בשל חיבתי הידועה לכביסה ולכל מה שכרוך בה אני מביאה את החלק העוסק במכונת הכביסה כאביזר מין

מכונת הכביסה שייכת, איך לא, לפרק הרוטטים

הוראות הפעלה:

בחורף הפעילו את מכונת הכביסה על תכנית עם מים חמימים, כדי שישבנן של הנפשות הפועלות לא יקפא. כדאי, כמובן, לבחור את התכנית הארוכה ביותר עם הסחיטה המהירה ביותר (סתירה לא...?)

שתי תנוחות יעשו פה עבודה טובה:

1.      את יושבת על קצה מכונת הכביסה, ובזמן החדירה מרגישה את הויברציות בישבנך ובתחתית איבר המין

2.      אתה יושב על המכונה בעוד היא כורכת את רגליה סביבך והויברציות יעברו לגופה דרך איבר המין שלך.

כך או כך – פעילות סוחטת.

ממה להיזהר:

החלקה מהמכונה.

גם ישיבה ארוכה במקום רוטט עלולה להיות מטרד אחרי כמה זמן, אם כי זה פתיר: אפשר להניח כרית מתחת לישבן...

 

 

מה אומר ומה אספר, אם הייתי יודעת שלמכונת הכביסה שלי יש כזה פוטנציאל אולי הייתי שוקלת מראש להתקין אותה בחדר השינה...

בשביל הגיוון. שווה, לא?

 

נכתב על ידי , 24/2/2005 11:51   בקטגוריות סיפורים מהכביסה  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-4/3/2005 11:23
 



בשולי הדברים


      

ובשולי הדברים:

מקווה שמי שלא הבין עד כה, יבין כרגע שהסיפור שהתחיל כאן ונמשך כאן  והסתיים כאן

כולו בדוי ממוחם הקודח של כל שלושת הכותבים.

הכתיבה בשלישיה היתה דבר לא מתוכנן

לא היתה בינינו כל היכרות מוקדמת

גם הסיפור עצמו לא תואם בינינו כלל, פרט להחלטה לסיים אותו בשלב הזה.

הכתיבה בשלישיה היא היא שהייתה עצם העניין

לי זה הסב הנאה רבה.

היכולת להתחבר לסיפור אחר, להיכנס לדמות אחרת, להתחבר לדיאלוגים שכבר נכתבו ולרקום ביחד סיפור שנראה כמו סיפור אחד...

היתה לי חוויה נהדרת ומאד מאד מיוחדת

 

דאנג'לו היה זה ששכנע אותי להיכנס לזה. הסכמתי. גם הוא וגם ראביט היו פארטנרים  נהדרים.

ראביט היה כזה במיוחד ושיתף פעולה למרות שבהתחלה היתה לו התחושה שהסיפור 'נגנב' ממנו...

הסיפור זרם בינינו באופן ספונטני בצורה כמעט מושלמת

זו ההזדמנות להודות לראביט  ולדאנג'לו על החוויה הנהדרת והמיוחדת הזו

 

החסרון היחיד מבחינתי היה הקצב...

הגברים רצו מהר עם הסיפור שלהם. מה בער להם כל כך?

אני הייתי זקוקה ליותר זמן כדי להתחבר לסיפור שלי...

הבדלים בין המינים? אולי...

לי זה היה כיף אמיתי.

חוויה נהדרת

 

 

נכתב על ידי , 22/2/2005 18:53   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-26/2/2005 19:16
 



לדף הבא
דפים:  

104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)