לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

לא יכולה לשלוט על זה


 

שוליים מעניינים אותי. הם תמיד מפעימים יותר מהמרכז. קורים בהם דברים פחות צפויים, יותר נושמים, יותר מעוררי עניין ויותר תוססים.

כשאני קוראת פוסט, אני תמיד זוכרת שהכתוב שאני קוראת מספר לי מה שהכותב ביקש לספר וגם קצת ממה שהוא לא ביקש לספר. הוא לא מספר מה עורר את הנושא הזה, על המחשבות וההתלבטויות אודות הכתיבה, תהליך הכתיבה, זמן הכתיבה, סערות הרגש של לפני ותוך כדי ואחרי..

אלה הם השוליים. מה שנקרא ב"שולי הדברים".

התמצית המובאת בכמה שורות כתובות היא פתח לעולם שלם שרק טפח ממנו נחשף לפני. בשבילי זו תמיד הזדמנות להצצה יותר מעמיקה, מסע אל עולם חדש ומרתק.

הרבה פעמים זה מעורר אצלי שאלות. אני רוצה לדעת יותר. לא מסתפקת בכתוב

חטטני משהו

לפעמים הפתח הזה, מזמין אותי "לחרוש את הבלוג", לצלול למעמקי הכתוב, לבנות לי את הפאזל הזה של "דמותו של הכותב"

ולפעמים רק הצצה. קטנה.

 

לפעמים ההתרחשויות בשוליים אין להן קשר ישיר לנושא הפוסט שפורסם זה עתה, אבל קורה בהם משהו מרתק, שמגרה את המחשבה שלי, שגורם לי לרצות לדעת עוד ועוד, לרדת לעומק הדברים עד שלרגע השוליים הופכים להיות המרכז. לפחות עבורי.

 

לפעמים יש לזה המשך

ולפעמים זה נגמר כאן.

 

לא תמיד אני יכולה לשלוט על זה והאמת היא שאני גם לא רוצה

 

נכתב על ידי , 29/6/2005 18:27   בקטגוריות אני כותב משמע אני קיים  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-29/3/2007 17:27
 



אוי, כמה שאני אוהבת את זה


 

ליום שלישי בשבוע הבא נקבעה לי פגישה מאד חשובה.

"חשוב שתבואי" נאמר לי

סימנתי ביומן.

שבוע אחרי זה, הוזמנתי לפגישה חשובה אחרת באותו יום ובאותן שעות.

"מאד חשוב שתבואי" נאמר לי גם פה

סימנתי גם את זו ביומן

שלשום זומנתי לעוד ישיבה, באותו יום ובאותן שעות.

"לא ניתן לקיים את הישיבה הזו בלעדיך" אמרה

וסימנתי גם אותה ביומן

דילמה.

מה עושים?

המרחק בין המקומות גדול. אי אפשר לדלג ממקום למקום.

אצטרך לוותר. על איזו בדיוק?

בינתיים החלטתי לא לעשות כלום

ולהתלבט עוד יום ביני לבין עצמי

 

אתמול התבטלה הישיבה האחרונה

היום התבטלה הישיבה הראשונה

נשארתי עם האמצעית,

ונגמרו לי הדילמות

 

את זה אני אוהבת במיוחד

עכשיו כולם חושבים שאני מה זה ב'סדר

למרות שלא נקפתי אצבע....

 

נכתב על ידי , 28/6/2005 15:33   בקטגוריות למה לא?  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-8/7/2005 20:42
 



על הבוקר.. קיבלתי את זה במייל


 

בהתחלה תליתי על המכונית סרט כתום, כי אני נגד ההתנתקות.
אחר כך תליתי סרט ירוק, כי חסמו אותי באיילון. 
אחר כך תליתי סרט כחול לבן, כי
אני בכל זאת ציוני
ושמתי גם סרט צהוב, בעד המלחמה נגד הסרטן. 
עכשיו כולם
בטוחים שאני הומו.

נכתב על ידי , 25/6/2005 13:01   בקטגוריות סתם....  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/6/2005 16:25
 



הפרפרים בבטן חוזרים


 

אתמול היה השיעור אחרון שלי בקורס.

שיעור אחרון זה מסוג הדברים שנורא מחכים שיגיעו אבל כשזה מגיע – זה נורא עצוב.

הרגע הזה היה אתמול

זה היה סוד גלוי וידוע לכל שאהבתי את ימי חמישי שבהם הייתי נוסעת ללמד. כמה ימים לפני הייתי מתכננת ומכינה, מארגנת את הזמן על פי התכנים, שיהיה רצף הגיוני של התחלה אמצע וסוף. חושבת על כל פרט.

אתמול היתה שיחת סיכום.

כל כך הרבה דברים נאמרו שם...

שהשעורים היו מעניינים מאד, שחידשתי להם המון ושכל מה שהבאתי להם היה עדכני, שלימדתי אותם להסתכל על הדברים אחרת ממה שהיו רגילים, שרכשו ממני ידע, רעיונות וכלים חדשים לעבודתם בעתיד.

שהצלחתי להפיח רוח חיים בחומר לא כל כך מעניין ולהעבירו בדרך מרתקת, שניכרה עלי ההתלהבות, שראו עלי שנהניתי ללמד ושאני שולטת היטב בחומר שאני מלמדת, שההכנה היתה טובה.

שבזמן השיעור אני משדרת נעימות ונינוחות, וגם כשדברים מעצבנים אני תמיד פותרת את זה בדרך נעימה. שהיתה בי הסבלנות להקשיב לכולם ולכבד כל דעה גם אם לא תמיד הסכמתי לנאמר...

ושלמרות שעת השיעור הלא מוצלחת (בצהרי היום) הזמן עבר מהר.

 

בסוף, כשרציתי להגיד גם אני כמה דברים, מרוב התרגשות נעלמו לי המילים.

 

נכתב על ידי , 24/6/2005 08:09   בקטגוריות למה לא?  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-8/7/2005 20:23
 



לדף הבא
דפים:  

104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)