לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתחת לחזות הלוחמנית מסתתרת נפש אחרת..
Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

הטעם של הסופלה


הבחינה האחרונה בתואר. רק המחשבה שיותר היא לא תראה את האולמות הגדולים האלה עם המשגיחות האלה עם הפרצוף האטום.. רק המחשבה על כך גרמה לה להיות שמחה באופן מיוחד. עוד 3 שעות והכל יהיה מאחוריה. עכשיו כשהרגע הזה הגיע פתאום הוא נראה כל כך לא חגיגי. היא רק צריכה לצלוח את השעות האלה בהצלחה ואז.. ואז... האושר נראה כל כך קרוב. במרחק נגיעה ממש.

גל של חום הציף אותה בכניסה לאולם. אלוהים אדירים. היום הכי חם בשנה והמזגנים לא עובדים. כל רגעי האושר שהציפו אותה לפני דקה נעלמו. איך בדיוק היא עוברת בשלום את השעות הבאות? מי בכלל מסוגל לחשוב בטמפרטורות כאלה?

את הדרך הביתה המכונית שלה כבר עשתה לבד. זו הפעם האחרונה. הראש שלה עושה ספירת מלאי. סופית הפעם. לא עוד ימי ראשון ברכבת דחוסה דרומה חצי עומדת חצי ישנה. ולא עוד פעם ויכוחים על 'של מי התור לנקות את השירותים?' ומי מוריד את הזבל ו'תפסיקו כבר להשאיר את הכיור מלא כלים' ושבתות בתוך הספרים והמחברות. ומעבדות ומבחנים ותאריכי הגשה ועוד סמסטר נגמר ועוד עונת בחינות ותכף החדש והיא בכלל עוד לא הספיקה להתאושש מהקודם...


היא שמה לב שעכשיו היא נוסעת בתוך הנוף הירוק של השדות. חם נורא בחוץ אבל זה כלום לעומת החום של האושר אצלה בלב כשהיא חושבת על הבית. לחזור כל ערב הביתה. להתחבק איתו. לישון ביחד כל השבוע. ללכת לסרט מתי שמתחשק. לשבת אחר הצהרים בגינה עם הכוס קפה מבלי למהר. אוכל של בית ומקלחת של בית וקצת פרטיות...

הטלפון צלצל לה לתוך המחשבות.
"מה קורה?" שאל
"התעכבתי קצת בדירה. ארזתי ולקחתי איתי את כל מה שיכולתי" ענתה.
"יופי. אני מחכה לך לצהרים. מתי את חושבת שתגיעי?"
אחרי חצי שעה בדיוק הופיעה בפתח הדלת ממהרת להימלט מהחום שבחוץ אל קרירות המזגן. בפתח התחבקו ארוכות. החיבוק שלו לא הצליח להסתיר את השולחן של ארוחת הצהרים. שולחן לשניים. ואז היא שמה לב שהיא רעבה.

למנה הראשונה הוא הכין פטריות ממולאות בגבינת עזים ובצל ירוק וכוסברה בקארי יחד עם פוקצ'ה ולמנה העיקרית הוגש רוסטביף מאנטריקוט כשלצידו פירה מתובל בבצל ושום מטוגנים ביין והקינוח... היא אוהבת קינוחים במיוחד. לקינוח הוא הכין סופלה... כזה שטעמו נימוח בפה... (שווה להשקיע בקניית ספרי בישול לחבר'ה הצעירים האלה...הם יודעים להוציא מהם את הטוב. הכי טוב)

לנימוח בפה הזה היה טעם קצת משונה...לשנייה משהו שם לא כל כך התאים... אבל רק לשנייה. תוך שנייה היא הבינה שהסופלה עם הטבעת שבתוכו היו רק תפאורה לשאלה שרצה לשאול.
מרוב התרגשות לא שאלתי אותה מה היא ענתה... אבל יש לי הרגשה שאחרי שהיא גמרה להתרגש היא אמרה לו: "כן" בקול אוהב...

_____________________________________________________
לא לדאוג. אני נוסעת לחופשה של כמה ימים. למקום אקזוטי וחם ולח שקוראים לו בייג'ין.
איך הגעתי לשם? זה סיפור ארוך. מבטיחה לספר כשאחזור

 

נכתב על ידי , 30/7/2007 13:02   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-6/8/2007 09:06
 



המון ימים


המון ימים לא הייתי כאן. אפילו לא הייתי בתיבת הדואר שמקבלת לתוכה את הדואר מכאן. שקעתי לי בכל מיני ימים מימים שונים.
לא כל כך הרבה כאבים אבל הרבה חוסר נוחות. לא מצאתי לי מקום. לא היה לי שקט. היה לי מאד קשה לישון. היו לי הרבה לילות של שינה לא-שינה עד שהחלטתי שאני פותרת את זה כדורי שינה. אחרי שישנתי כמו שצריך, יכולתי להסתכל על העולם מסביב.
יחד עם השינה בא השקט. הרגשתי איך המתח של היומיום שאליו התווסף גם זה של לפני הניתוח, איך הכל מתפוגג לו לאט לאט בגוף שלי. איך המתח של השרירים יורד. במיוחד באזור הכתפיים..
ועם השקט הזה יכולתי ליהנות מכל הדברים שנראים כל כך מובנים מאליהם אבל הם לא. להתעורר בבוקר בקצב איטי בלי למהר, לנוח בצהרים, ארוחת צהרים חמה בבית. קפה של אחה"צ על המרפסת מול השקיעה ברביצה חסרת דאגות, רפרוף על העיתונים, לקרוא לקרוא, להיתקע על איזה סרט טפשי בטלוויזיה. הכל באיזי.
נהניתי מכל גילוי של אהבה ודאגה מהמשפחה ומחברים. משיחות טלפון מרגשות וסמסים שחיכו לרגע שאפקח עיניים ונמשכו גם אחר כך. (מרגשים במיוחד היו החברים של המתבגר ששלחו לי סמסים של ברכות שאחלים מהר). מהמיילים וגם מהביקורים – כמה כיף היה בהם.
היה בימים האלה קצב אחר. הרבה הקשבה והאזנה ונינוחות וסבלנות וספונטניות ותשומת לב והנאה ושקט מסוג אחר.
עוד מעט ואני כבר חוזרת אל הקצב המהיר של ה'בחוץ' מוטענת בהמון אנרגיות טובות מכולכם.
תודה גדולה על כל גילויי החיבה והדאגה וההתעניינות.

וכשרציתי לבוא לפה הסתבר לי שגם למחשב יש מה לאמר. כל מיני שדרוגים שעשינו לאחרונה חסמו לי את האפשרות להעלות פוסטים חדשים. היום מצאתי איזה פתרון זמני. בטח ה'זמני' הזה יהפוך לקבוע...
נכתב על ידי , 29/7/2007 19:31   בקטגוריות השעון צלצל 3  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-30/7/2007 21:25
 



חברה שלי


ביום של הניתוח התקשרת אלי כבר ב-7 בבוקר. חשבתי לעצמי שאת חברה כל כך מחבקת. שאת מתרגשת ממש כמוני.

אחר כך הבנתי שזה בכלל היה משהו אחר. רצית להגיד לי שבלילה גנבו לך את הטלפון ודאגת שלא אמצא אותך זמינה כשאצלצל בבוקר. שלא אדאג.

כשהתעוררתי למחרת בבוקר מצאתי אותך דואגת. היה בדאגה הזו משהו מאד מרגיע. הרגשתי שאני יכולה לאפשר לעצמי שתדאגי לי. אני לא בטוחה שאני יודעת להסביר את זה אבל מאז שאמא שלי איננה הדאגה שלך היא הכי דומה לשלה. וזה היה נעים להרגיש ככה. להתמסר לזה.

אחר הצהרים מצאתי אותך במפתיע, בבית החולים אחר. לא ידעת להגיד לי הרבה. זה היה בנזוגך. היית מבולבלת משהו והבנתי שהמצב לא טוב. לא טוב.

החדשות בבוקר היו לא בכלל טובות. תוך כמה שעות הכל נגמר.

ועכשיו אנחנו מתחלפות בתפקידים. אני דואגת לך. מאד דואגת לך.

קשה לי עם זה שדווקא בשעות שאת כל כך זקוקה לי, אני לא יכולה להיות לצידך ממש ולחבק אותך בדיוק כמו שעשית לי.

נכתב על ידי , 16/7/2007 00:23   בקטגוריות השעון צלצל 3  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישון ב-30/7/2007 18:23
 



קיטורים


אני חסרת מנוחה

ואני לא מוצאת לי מקום

אני כואבת

ונפוחה

ומצחיקה

קשה לי לשבת

וקשה לי לשכב

אני לא ישנה טוב

ואין לי תיאבון בכלל

הראיה שלי מטושטשת

אני לא מסוגלת לקרוא

אין לי חשק לכתוב

הטלוויזיה לא מדברת אלי

אין לי סבלנות לשום דבר

אני לא נחמדה בכלל

אין לי סבלנות לדבר

ולא לענות לטלפונים

ואין לי חשק לספר איך היה ואיפה כואב לי

הזמן עובר לאט וזה מוציא אותי מדעתי

 

אבל אני בבית

ואני בטוחה שכל יום יהיה יותר טוב

נכתב על ידי , 13/7/2007 19:50   בקטגוריות השעון צלצל 3  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-28/7/2007 23:01
 



לדף הבא
דפים:  

104,306
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמזונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמזונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)