לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2003

גבר שמן אחד: ביסלי Reloaded


ראשית כל, אני מתנצל בפני הקוראים הקבועים על הכותרת הנדושה, ובפני הקוראים המזדמנים – על כך שהובלו לכאן באמתלת שווא על ידי מנועי החיפוש.
 
ועכשיו לעניין: ביסלי Remix. אמרו לי שלמרות שזה נורא כיף, לא יפה להתעלל בגוויה, ולכן אגש מיד לביקורת: לא טעים.


(צילום: שוטף מח; עטיפה ואיפור: המגדל)
 
ביסלי גריל וביסלי ברביקיו הם שני טעמים נפרדים, שתי צורות נפרדות, שתי גישות חיים, שתי ישויות שונות – כפי שמרמזות שתי הדמויות שיצרו עבורם באוסם. איגוד שני הטעמים בשקית אחת הוא ניסוי סוציולוגי מרתק בפלורליזם, שיכול היה להתפתח למחקר מעמיק על כור ההיתוך הישראלי ותוצאותיו.
 
מאידך, שילוב הטעמים לטעם הומוגני הוא תפל, טפשי, אנטי-סינרגטי ומיותר ממש כמו ניסיון לחבר מחדש את האחיות ללה ולדן ביג'אני, אללה יקום דמן.
 
וזה מחזיר לי פלאשבק מהעבר: שקית ראפלס שקניתי, ובתוכה מצאתי, נחים להם יחדיו, את שני המוצרים של פריטו-ליי – דיסקיות ראפלס ומקלוני צ'יטוס, תפוד וגבינה, צהוב בהיר וצהוב זרחני. מכתב תלונה ששלחתי לעלית בצירוף השקית הריקה נענה במילים תאגידימיות, שבעברית מתמצות לכדי "חבל שלא שלחת את השקית מלאה".
נכתב על ידי , 13/7/2003 15:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)