לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

זרגן נ' לא-אמין, סיבוב 2


מאת: יולי זרגן

אל: עידו קינן

נושא: לבקשתך מאמש - תגובה צה"לית הולמת (דו"צ, תאכלו אבק)

 

 

1. אני רואה שאתה אוהב את זה אלים. מזל שאקי אבני לימד אותי krav maga.

ולעניין:

2. זול זה אני.

 

3. הדואל המדובר נשלח אליך עוד בטרם נפתח המבצע הפופולרי להבעית 'אמץ חיילת' - למעשה, נפתח המבצע בהשראתו.

 

4. אתה הוא זה שהציע מיוזמתו לפרסם את הדואל בבלוג שלך, אני רק הסכמתי עקב היותי נקבה כנועה. כמו כן, הקאונטר, כידוע, מת ושמי איננו קווין פדרליין - לפיכך, אין כל בסיס להניח כי הדואל נכתב במטרה להתפרסם על גבך.

 

5. לא לעגתי לסגנון חייך הבוהמי, להיפך! אין זה סוד כי זהו בדיוק סגנון החיים אליו אני שואפת כל חיי. רק שאני מורידה שפם.

 

6. לשלם?

 

7. לידיעתך, אין מדובר במה במה שכינית בזלזול כה בוטה "כוכבן לרגע". הוא בדרך להוציא יומנוער.

 

8. כפי שניתן להסיק, אינני נוהגת לגגל את שמי. אולי רצוי שאתחיל, נראה כי אתה מפיק מכך הנאה רבה.

 

9. איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך תפקידו.

 

10. בכבוד רב,

סמל יולי זרגן, מ.א. 7373737

 

***

 

מאת: עידו קינן

אל: יולי זרגן

נושא: הטחת בוץ

 

1. כן, אני אוהב את זה אלים. ואני רואה שאת אוהבת מספרים (בדיחת אשמאי זקן #1 למכתב זה).

 

2. That makes the two of us

 

3. לכבוד הוא לי. "פופולרי להבעית"? 12 תגובות, מהן הצעה אחת בלבד – שוגר דדי תמורת פורנו חובבנים בחולצה עם לוגו תחנת דלק. יותר זול מאורית פוקס ביום שיער רע.

 

4. אני הצעתי ואת הסכמת בכניעה? את תקראי לזה ככה, אני אקרא לזה הכרת האויב (ודאי ידעת שאני לא אחמיץ הזדמנות לקרב בוץ וירטואלי) ופאסיב-אגרסיב.

 

5. להוריד שפם? אני לא אעמוד בפופולריות. כל הרון מיברג לוק נועד להרחיק ממני עודפי מעריצות.

 

6. Money is cheap. מעשים מדברים.

 

7. אני בטוח שהפקאצות חושבות שהוא כוכב גדול.

 

8. אכן מפיק הנאה רבה. כמובן שבמקרה זה, הגודל קובע, ו-6,470 תוצאות ל"עידו לא-אמין" נעימות יותר למגע מ-52 תוצאות יולי זרגן. המספרים יכולים להשתנות, כמובן, בכפוף לזה שאמשיך לקדם אותך בבלוגי, בכפוף לזה שאקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה, כזו שאת כל כך חוששת לתת.

 

9. תראה כמה אבק אנחנו עושים, אמרה דליה איציק לשמעון פרס.

 

10. בהערכה כלשהי,

עידו לא-אמין

מס' ישרא 3223

 

***

 

זרגן נ' לא-אמין, סיבוב 1

 

נכתב על ידי , 25/12/2004 22:47   בקטגוריות ארס-בלוגטיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)