לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

FWD: FW: RE: תשובה לאימייל שרשרת


> אל: עידו קינן

> מאת: ג'ורג' ארלינגטון

> נושא: לוקימיה

כבר מעורר תיאבון. אנחנו מעולם לא דיברנו, אבל אל תהסס להיות הכי בוטה וישיר איתי כבר בשורת הנושא.

 

> אם את/ה מוחק/ת את זה סימן שממש אין לך לב.

ישר בהעלבות? מה אני אגיד לך, דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב שלי. אה, רגע, אין לי לב.

 

> היי, אני אבא בן 29. לי ולאשתי יש חיים נהדרים ביחד, אלוקים בירך אותנו גם בילדה - לבת שלנו קוראים רייצ'ל והיא בת 10 חודשים.

אתה תקרא לזה "אלוקים", אני אקרא לזה "אי שימוש באמצעי מניעה".

 

> לא לפני הרבה זמן הרופאים גילו סרטן המוח בגוף הקטן שלה.

גם בזה אלוקים בירך אותך? נשמע כמו בחור מאוד לא נחמד, אלוקים הזה.

 

> יש רק דרך אחת להציל אותה...ע"י ניתוח.

הפסקנות הזאת משונה לי. בדקת עם אלוקים אם הוא מוכן לעזור?

 

> לצערנו, אין לנו מספיק כסף לשלם על הניתוח, AOL וZDNET הסכימו לעזור לנו. הדרך היחידה שהם יכולים לעזור לנו זה דרך האימייל הזה.

כי אף אחד כבר לא משתמש בצ'ק או העברה בנקאית.

 

> אני שולח את האמייל הזה אליכם, ואתם שולחים אותו לעוד אנשים.

בוא לא ניחפז למסקנות.

 

> AOL עוקבים אחרי האמייל וסופרים כמה אנשים מקבלים אותו.

אתה טוען שספקית האינטרנט הגדולה בעולם בולשת אחרי אימיילים? נשמע לי כמו עניין לטיפול האגודה לזכויות האזרח.

 

> כל אחד שפותח את המכתב ושולח אותו ללפחות 3 אנשים - מביא לנו 32 סנט.

הוא לא יכול להביא לכם 32 סנט בלי לשלוח את המכתב לשלושה אנשים?

 

> בבקשה תעזרו לנו.

> בתודה, ג'ורג' ארלינגטון.

אין בעיה, ג'ורג', ושלא תגיד שאין לי לב: מכר ניגרי שלי ישמח לתת לך כמה אלפי דולרים אם רק תעזור לו להוציא מהבנק ירושה גדולה שקיבל מדודו. אני אשלח לו את כתובת האימייל שלך. אתה יודע מה? אני אהיה לארג' ואפרוורד לו את כל האימייל שלך – ככה גם תעשה על הדרך 32 סנט.

נכתב על ידי , 30/12/2004 13:41   בקטגוריות זבל של בני אדם  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)