לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2003

שאני לא אראה אותך פה יותר!


את באה לפה הרבה?
פעם שניה שלי. גרתי בדרום העיר לפני כן.
את סטודנטית?
בדיוק מסיימת תואר.
במה את עובדת?
בהוצאת אישונים.
מה?!
הוצאת אישונים, במחלקת הגביה.
מה, בשביל המאפיה?
מאפיה? לא, נו, אתה יודע, ספרי עיון, פרוזה, כאלה.
מה, אנשים כותבים?
אתה יודע איך זה, סופרים צעירים, אקדמאים, התחום פורח.
אבל אמרת שאת במחלקת הגביה. אין לך בעיה עם זה?
לא, למה?
נו, לסגור את החשבון עם החייבים. הם בטח נורא מסכנים.
טוב, אתה יודע, צריך להתפרנס.
אבל ככה?!
אתה מכיר דרך אחרת?
אני יודע, אולי לפנות להוצאה לפועל.
זה לוקח מלא זמן, זה מה זה פרוצדורה.
אבל הוצאת אישונים נראה לי...
תתפלא, למרות שאנחנו די קטנים, פחות מ-20 עובדים, יש לנו הצלחה מאוד גדולה.
נו, המיתון וכל זה.
כן, היית מצפה שהמיתון יפגע לנו בעסקים.
להיפך.
אה, כי כאילו כשאין כסף אנשים מוותרים על בילויים יקרים וקוראים ספר?
לא, כי יש יותר חובות.
אני לא ממש מבינה אותך. ובכל אופן, אני חייבת ללכת, יש לי מחר בבוקר פגישה חשובה בעבודה.
תהיי עדינה איתו, אה? בשבילי.
וואטאבר [לוקחת את התיק והולכת]


נכתב על ידי , 17/8/2003 14:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)