לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2005

יון פדר: "חלק הארי של הגולשים הישראלים בחו"ל נמנעו מ-ynet"


הניסוי של ynet בגביית תשלום עבור תכנים באינטרנט נכשל, גם אם נקודתית הוא הכניס כסף מזומן לאתר. היום קיבלו מנויי האתר הודעה לפיה האתר ייפתח מחדש לגלישה חינמית בכל העולם החל מה-20 במרץ [ההודעה המלאה מצורפת למטה]. אנציקלופדיה ynet, שהישראלים שילמו עליה וגולשי חו"ל קיבלו אותה כחלק מהמנוי לאתר, תמשיך להיות בתשלום.

 

בנובמבר 2002 פורסם כי ynet יחל בגביית תשלום עבור הגלישה אליו מחו"ל בתוך זמן קצר. בראיון לחיים ברשת הסביר העורך הראשי של האתר, יון פדר, כי הוא לא מצפה להצלחה מסחררת: "אנחנו מעריכים שבשלב הראשון לפחות, שיעור המנויים לא יהיה גדול ולא יעלה על אחוזים אחדים מכלל גולשי חו"ל. עם זאת, בשל היתרונות המובהקים של ynet, בשל התכנים הייחודיים שיצרנו עבור גולשי חו"ל, וגם נוכח העובדה שמדובר בדמי מנוי זניחים עד אפסיים – בשל כל אלה, לאט ובהדרגה אנחנו צופים שיעור מנויים שילך ויעלה".

 

צילום: עידו קינן (CC)

 

אבל העובדה שאתר רוצה לינוק לא אומרת שהגולש רוצה להיניק. ישראלים רבים עברו לאתרים מתחרים שנותרו פתוחים. אחרים מצאו דרכים לעקוף את השומר ולהתפלח פנימה. שמועות בענף דיברו על שיעור מנויים זעום, שייתכן ולא כיסה אפילו את עלות הגביה. מקור ב-ynet, שביקש להישאר בעילום שם, הכחיש זאת ואמר שהאתר גייס אלפי מנויים משלמים. נראה שב-ynet החליטו שההכנסות מהמנויים לא משתוות לקוראים שהאתר דימם לאתרים מתחרים, כשהשקתו של NRG (בו עובד כותב שורות אלה) נתנה דחיפה רצינית להחלטה לבטל את הגביה. המקור הסביר: "התקווה שלנו שהאחרים יצטרפו למהלך הזה [של הגביה] – נכזבה".

 

פדר אמר לחדר 404: "במונחים עסקיים צרופים, המהלך הזה הצליח. למרות זאת, אין ספק שחלק הארי של הגולשים הישראלים הנמצאים בחו"ל נמנעו מ-ynet. פתיחת האתר מחדש תכליתה להחזירם אלינו". על התזמון הוא אומר: "הסיבה לפתיחה היום ולא אתמול או מחר נעוצה בהעלאת אתר ynetnews.com, הגירסה האנגלית של ynet, שאמורה להיפתח רשמית בקרוב, ושהיא כמובן אתר חינמי. לא ייתכן שיהודי בחו"ל יוכל לקרוא את האתר באנגלית בחינם, בעוד הישראלי יצטרך לשלם על ynet".

 

פדר. צילום ארכיון: עידו קינן (CC)

 

ההודעה ששלח היום פדר למנויים המשלמים:

 

"אנו שמחים לבשר לך שהחל מיום 20 למרץ 2005 ynet פותח את האתר מחדש לגלישה חופשית בכל העולם.

 

מהלך זה נעשה במקביל להשקת הגירסה האנגלית של ynet ([בכתובת] www.ynetnews.com). גם אתר ynet בשפה האנגלית יהיה פתוח לגלישה חופשית מן העולם כולו.

 

מנויי האתר, שמועד חידוש המנוי שלהם (החיוב) חל מיום ה- 20 לפברואר 2005 ואילך - לא יחוייבו בתשלום נוסף בגין הימים שנותרו עד לפתיחת האתר. במהלך התקופה הקרובה ועד ליום פתיחת פתיחת האתר לשימוש כל הגולשים בעולם, תוכלו איפוא ליהנות מתכני האתר בחינם.

 

השימוש באנציקלופדיה ynet (המאגר האנציקלופדי הגדול ביותר והיחידי בשפה העברית) ימשיך להיות כרוך ברכישת מנוי (כנהוג גם בישראל).

 

לפרטים נוספים על אנציקלופדיה ynet ואפשרויות רכישת מנוי לחצו כאן

 

מחלקת שירות הלקוחות שלנו תשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה, בירור או בקשה.

לפניות: [email protected]

בשם כל מערכת ynet אני מודה לך על ששמרת  כל העת על קשר מתמיד עם האתר, ואני

משוכנע שתמשיך ליהנות משירותי ynet לאורך זמן.

בברכה,

יון פדר

העורך הראשי, ynet"



נכתב על ידי , 22/2/2005 20:03   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)