לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

"אתה לא יכול לרצות את כל האנשים כל הזמן, ואתמול בערב כל האנשים האלה היו בהופעה שלי"


הסטנדאפיסט המופלא מיטש הדברג (Mitch Hedberg) מת. בת דודתי, טליה, הכירה לי אותו בטיול האחרון לחו"ל. למעשה, הקשבנו לו באוטו בדרך לשדה התעופה, ואני דרשתי שהדיסק ייסע איתי הביתה.

 

הקשבתי לו המון מאז. כשהשמעתי אותו לאנשים אחרים, הופתעתי לגלות שהם גם צוחקים. אחרי הכל, הדברג התמחה בוואן-ליינרים סטלניים שצריך להיות מסטול, או בעל חוש הומור מאוד משונה, בשביל שהם יצחיקו אותך.

 

קטגוריית "שורה אחת" בבלוג הזה נוצרה לא מעט בהשפעתו. אם אפילו בדיחה אחת שלי מזכירה לכם בדיחה של הגאון המבוזבז הזה, עשיתם לי את היום. הנה כמה מהיותר טובות שלו:

 

 

לא ישנתי עשרה ימים, כי זה יותר מדי זמן לישון.

 

אין לי סלולרי או ביפר. אני פשוט מסתובב עם כל מי שאני מכיר, כל הזמן.

 

מיני-בר היא מכונה שהופכת הכל ליקר יותר. אני תמיד זומם להחליף את מה שלקחתי משם לפני שיחייבו אותו, אבל זה בלתי אפשרי. אני הולך לחנות, "יש לך קולה במפוחית מזכוכית? אגוזי קאשיו עטופים בנפרד?"

 

היתה לי חוות נמלים. החארות הקטנים לא גידלו כלום. מה עם איזה גזר בשבילי?

 

אם גזר היה משכר, הארנבים היו מה זה נדפקים.

 

בצל עושה אותי עצוב, הרבה אנשים לא יודעים את זה.

 

פעם הייתי עושה סמים. אני עדיין עושה סמים. אבל גם פעם עשיתי.

 

אני מתנגד להפגנות, אבל לא יודע איך להראות את זה.

 

הלכתי לקוראת בכף היד. לפני זה כתבתי משהו על היד, לראות אם היא תקרא גם את זה.

 

הלכתי עם חבר ברחוב, והוא אמר: "אני שומע מוזיקה". אמרתי לו: "אין דרך אחרת לצרוך מוזיקה. אתה לא מיוחד. ככה גם אני קולט אותה. ניסיתי לטעום אותה, אבל זה לא עבד". 

 

"שמפו 2 ב-1" זה מונח מופרך, כי אחד לא גדול מספיק בשביל להכיל שתיים. בגלל זה יצרו את שתיים. אם תשימו שתיים באחד, זה ינזול. הבקבוק יהיה דביק וכל זה.

 

יש תמונות "לפני" ו"אחרי". איפה תמונות ה"במשך"?

 

אנשים אומרים "הנה תמונה שלי כשהייתי צעיר יותר". כל תמונה שלך היא תמונה כשהיית צעיר יותר. "הנה תמונה שלי כשאני מבוגר יותר". בנזונה, מאיפה לעזאזל השגת את המצלמה?

 

אני חושב שביגפוט מטושטש, זו הבעיה. זו לא אשמת הצלם. וזה יותר מפחיד אותי: יש מפלצת גדולה, לא בפוקוס, מסתובבת במדינה.

 

מאוד מסוכן לנופף לשלום לאנשים שאתה לא מכיר. כי מה אם אין להם ידיים? אז אתה יוצא שחצן.

 

אני צריך לעצום עיניים על הבמה, כי ציירתי קהל שיותר נהנה מההופעה על החלק האחורי של העפעפיים שלי.

דיסק ההופעה של מיטש הדברג. צילום: עידו קינן (CC)

נכתב על ידי , 2/4/2005 16:17   בקטגוריות שורה אחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)