לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

קמרון דיאז, ממש ממש מקרוב


הארץ סיפר אתמול על HDTV, הטלוויזיות עם השידור הממש ממש חד. "חדשות רעות לקמרון דיאז", אמרה הכותרת, והטקסט של חיים הנדוורקר הסביר:

פיליפ סוואן יצר באתר האינטרנט שלו דירוג שבו הוא מעדכן מי נראה הכי טוב והכי גרוע בהיי דפינישן. על פיו, "כשמשדרים היי דפינישן אתה רואה בדיוק מה יש לבן אדם על העור. זה כמו שרואים אנשים בחיים. קתרין זיטה ג'ונס נראית נפלא. האלי ברי נראית מצוין. הטניסאית אנה קורניקובה נפלאה. לעומת זאת, קמרון דיאז בצרה. כך גם בריטני ספירס. באולפני הטלוויזיה עובדים היום קשה מאוד לאפר את המופיעים אצלם, ובעיקר את הכוכבים. אנשים שמופיעים בטלוויזיה בחדות גבוהה הולכים היום לקבל טיפולי בוטוקס כדי להיראות טוב יותר. אני צופה בעיה למגישי טלוויזיה ושחקנים מבוגרים. כל הקמטים וכל החורים ייחשפו. כל הניסיונות ליצור את האיפור האולטימטיווי שיסתיר מה שראוי להסתיר נכשלו בינתיים".

 

כן, ה-HDTV צפוי להיות אכזרי כלפי הכוכבים שמסתירים עור פנים בעייתי עם איפור, משחקי תאורה ופוקוס רך. אבל ה-meme של קמרון דיאז ו-HDTV נשמע מוכר. איפה קראתי את זה קודם? אה, כן, ירון טן-ברינק השתמש בו לפני שנה ברייטינג, בכתבה "קמרון דיאז - הסוף?", וכהרגלו, כתב את זה הרבה יותר טוב:

נגיד שאתם קמרון דיאז. נו, איזה כיף לכם? יש לכם את הכסף, את הקריירה, את הווילה עם הבריכה ואת ג'סטין טימברלייק. אתם עומדים כל היום מול המראה ומלטפים את עצמכם (כך לפחות אני מדמה בנפשי שקמרון מקפידה לעשות). אח, החיים הטובים. עתידכם נראה מובטח, עד שיום אחד בהיר אתם קמים בבוקר ומגלים שעלו עליכם. נחשפתם. התרמית הקוסמטית שעליה עמלתם במשך שנים ארוכות מתנפצת בבת אחת, ופתאום כל העולם יודע: יש לכם חצ'קונים. וחטטים. וקמטים. עכשיו תתביישו לכם בפינה בשקט.

[...]

המכשיר שפמפם את אשליית הזוהר בעשורים האחרונים וניפח אותה לממדים גלובליים הוא המכשיר שתוקע כעת את הסיכה בבלון, לגמרי לא בכוונה. הישארו עמנו, יהיה פיצוץ.

[...]

מה שאף אחד לא לקח בחשבון זה שבפורמט ה-HDTV הכל אמנם נראה אמיתי וחי יותר, אבל זה לא בהכרח אומר שהכל נראה טוב יותר.

גם טן-ברינק מפנה לרשימה של פיליפ סוואן. אחרי דיאז מופיעים בה מייקל דאגלס ("הוא נראה יותר כמו קירק דאגלס"), בריטני ספירז (הפנים שלה נפוחים"), בראד פיט(!) ("בעיית עור קשה"), ג'ול, רנה זלווגר (פה כבר יש לו עסק איתי), וכו' וכו'.

 

אבל אני לא מסכים עם הקביעה הגורפת שה-HDTV לא מבשר בהכרח את מות הקריירה של דוגמנית התחתונים (ממש כמו שקלוז-אפ על כשרון המשחק שלה על מסכי הקולנוע לא הרג אותה). כמו שכל עורב יכול היום להפוך לזמיר בעזרת תוכנות לתיקון ה-pitch, כמו שכל קמט מרוטש ומטושטש לפני הורדה לדפוס, כך גם יגיע יומם של הכלים לשיפור עור הפנים בטלוויזיה, כשהמתקדמים שבהם יוכלו לתקן פנים בשידור חי, בהשהיה של אלפיות-השניה בלבד.

נכתב על ידי , 5/4/2005 00:45   בקטגוריות בטטה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)