לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

האנתובלוגיה של תפוז


הצהריים פרסמתי ב-NRG כתבה על הוצאת ספרים קטנה בשם "פרדס", שהחליטה להעלות ספרים שלה לאינטרנט ב-PDF בחינם, בין השאר בגלל שהוצאות קטנות לא מקבלות זמן מדף ראוי ברשתות הספרים הגדולות (=סטימצקי).

 

ועכשיו, ויה משה בן הראש, אני מגלה שתפוז אנשים יוצא ב"פרוייקט המקלדת", מסע קידום מכירות גרפומני לבלוגיה שלו: כיתבו סיפור קצר, פרסמו אותו בבלוג בתפוז, ואולי הוא יזכה להתפרסם בספר שיימכר ברשתות הגדולות (כנראה גם פה "הרשתות הגדולות"=סטימצקי; בכל אופן, הם קנו שם באנר נאה). לפוסטים בבלוגים בתפוז נוסף כפתור "צרף לפרוייקט המקלדת". כל בלוגר יכול לשלוח עד שלושה סיפורים שישתתפו בתחרות.

 

 

 האם תמיד חלמתם להוציא לאור ספר ומשום מה, זה לא הסתדר...? פרוייקט "ה מ ק ל ד ת" נולד בדיוק בשביל זה: אתם כותבים – ואולי הבלוג שלכם יופיע בספר עם הסיפורים הקצרים שלכם. נשמע טוב? רגע... יש עוד. אילו סיפורים יכנסו לספר ומי מחליט על זה? הסיפורים יכולים להיות בכל נושא שהוא: מכתב שמעולם לא שלחתם, אהבה שהתממשה או לא, מסע שעשיתם בעולם, משהו נפלא שקרה לכם או טראומה שהותירה משקע, בעלי החיים שלכם או חלום שחלמתם... גולשים יקראו את הסיפורים שלכם ויתנו לכם את קולם. אבל... ציון זה יהווה רק חלק מההחלטה. כי את ההחלטה הסופית יקבלו הסופרים השופטים שלנו: דורית זילברמן, איתמר בן כנען , משה בן הרוש, ליהי מיטל גיאת, קובי מרנקו. במהלך פרוייקט "המקלדת" הסופרים יכתבו לכם, יעירו ויאירו את עיניכם בקשר לכתיבה בכלל ולכתיבתכם בפרט. פרוייקט "המקלדת" יארח סופרים נוספים, ביניהם: צ`יקי רועי ארד ואגור שיפ. בין 40 ל- 50 סיפורים יכנסו בסופו של דבר לספר אחד שיופץ בכל רשתות הספרים הגדולות.אז... לא צריך להתבודד בבקתה בהרים עם מכונת כתיבה ישנה.  פשוט תנו לכשרון הכתיבה שלכם לזרום. היכנסו אל הבלוג שלכם בתפוז או פיתחו בלוג חדש וספרו את הסיפור שלכם.

 

מה שמיד הזכיר לי את הבלוגרית ליתוס, שכבר קיבלה הצעה להוציא ספר ממו"ל שקרא את בלוגה. האם הבלוגיה הישראלית תוליד יום אחד סופר גדול?

נכתב על ידי , 20/4/2005 00:16   בקטגוריות ארס-בלוגטיקה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)