לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

מלחמה: AM PM נגד חוק המיחזור


לפני שבועות ספורים סיפר לי מישהו שניסה להחזיר פחיות למיחזור בסניף זמנהוף-קינג ג'ורג' של AM PM, רשת הסופריות התל אביבית. בסניף סירבו להחזיר לו כסף, והסכימו רק לזיכוי (בניגוד לחוק, שמחייב החזרת כסף מזומן), וגם לא הסכימו לקבל בקבוקים של 330 מ"ל של גולדסטאר, למרות שהם נמכרים בחנות (שוב בניגוד לחוק, שמחייב קבלה של כל מיכל משקה של משקאות שנמכרים באותה חנות; כלומר, גם אם החנות מוכרת ).

 

יש לי פיוז מאוד קצר בנושאים של איכות סביבה. כמה ימים אחרי הסיפור הלכתי לסניף קרליבך של AM PM עם שתי פחיות ריקות. הקופאית סירבה לקבל אותן, בטענה ש"אנחנו רשת פרטית, לא סופר" (שוב בניגוד לחוק; החוק מחייב עסקים לקבל מיכלים למיחזור לפי גודל החנות במ"ר, בלי קשר להשתייכותה העסקית לרשתות השיווק הגדולות). ביקשתי לדבר עם המנהל שלה, אבל הוא לא היה במקום ואני מיהרתי, אז הבטחתי לעצמי לחזור לשם בהקדם ולבדוק את העניין.

תיקון טעות (22/4/2005): הסופר בו הייתי הוא "סופר העיר" בקרליבך, ואין לו קשר ל-AM PM. ב-AM PM מוכנים לקבל מיכלים למיחזור, אבל מסרבים להחזיר מזומן, בניגוד לחוק.

 

במקביל, העברתי את הסיפור לערוץ איכות הסביבה של NRG. היום התפרסמה שם ידיעה שמראה שההתעלמות מחוק המיחזור היא מדיניות ב-AM PM.

 

אני יודע שהחודשים האחרונים היו עמוסים במחאות צרכניות. אבל עשו טובה, אם אתם לקוחות של AM PM, תקפידו להגיע לשם עם מיכלים למיחזור בכל פעם. אם הם עושים לכם בעיות, דברו עם מנהל הסניף, קחו את שמו ודווחו למשרד לאיכות הסביבה (אימייל, טופס מקוון, פקס: 6495892-02), ולאימייל האפור (או לכלי התקשורת החביב עליכם).

נכתב על ידי , 21/4/2005 14:24   בקטגוריות אקטיביזמים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)