לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

תן לאצבעות ללכת ללשכת האבטלה


המתנות לחג בשוק העבודה הקשה של ימינו אינן מותרות, אלא תוספת משכורת משמעותית דה פקטו, כמו במקרה של תלושי הקניה שמאפשרים לעשות קניות בסיסיות של מזון ומוצרים בסיסיים לבית. בדפי זהב החליטו להתקמצן, וונתנו לעובדים בקבוק מעדן תפוחים (?) וחרוסת (כמו ריבה, רק כשר לפסח, כלומר הרבה פחות טעים).

 

העובדים התמרמו וסיפרו בדיחות פנימיות (ככה מתמודד הפרולטריון עם מגפו של המעביד על הצוואר: אין ממש מה לעשות, חוץ מלהתמרמר ולספר בדיחות פנימיות). מנהל מערך האינטרנט של דפי זהב, אדיר רגב, הגדיל לעשות והעביר אימייל מחאה עוקצני למנהלים בדרגתו ובכירים ממנו:

אחלה חרוסת !!! ממש טעימה ! למה אין מצות ? אם כבר יציאת מצרים (המצב קשה, עגל הזהב, מבצע קיץ = קריעת ים סוף...וכל החרטה הזה), אז לכו עם זה עד הסוף... איפה ה מ צ ו ת ?

האימייל הגיע למנכ"ל דפי זהב, משה רונן, וזה פיטר מיד את רגב. ההנהלה הפיצה דבר הפיטורים לתפוצה שקיבלה את אימייל המחאה, כנראה כדי להכניס קצת ייראה בעובדים הפוחזים.

 

תני גולדשטיין מ-ynet חשף את הסיפור המכוער הזה, ומדפי זהב נמסרה אי-תגובה: "דפי זהב אינה מגיבה לרכילות ונמנעת מלהעביר ביקורת פומבית על מועסקיה". פיטוריו של אדם בגלל מירמור מהתנהגות לא יפה של מעסיק, מירמור שהועבר בין עובדים באימייל כשם שיכול היה לעבור בשיחות מסדרון ומטבחון, הם "רכילות".

 

***

 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. בואו נתור מוטור: גדי שמשון העלה את הרעיון לפרסם את הסיפור בכל אתר אפשרי כדי להקפיצו לפסגת התוצאות של חיפוש <דפי זהב> בגוגל. הקפידו לתת לינק ל-ynet ו/או למחאה פה, כדי שאלה יהיו הלינקים שאנשים יגיעו אליהם כשיחפשו <דפי זהב>.

 

אפשרות נוספת היא לפנות לדפי זהב ולספר להם מה דעתכם על הבריונות התעסוקתית הקפיטליסטית הדורסנית שלהם. התקשרו לשירות הלקוחות ב-1-800-200-400; זיכרו שגם נציגי השירות הם חברינו לצווארון הכחול, ועל כן לא אשמים בהתנהלות החברה. העניין פה הוא מסה, שתגזול מהחברה זמן עבודה יקר כדי להתמודד עם הטענות (לא היה יותר זול לתת מתנה ראויה לחג?). הביעו את דעתכם על החברה, בקשו בנימוס שזו תועבר למעלה בשרשרת המבנה הארגוני, והיפרדו מהם לשלום.

 

אפשר גם להביע את דעתכם בטופס "כתוב אלינו" או "שירותים לעסקים" באתר החברה. או שאולי אתם רוצים לדסקס את זה בפורום הרשמי?

 

אם אתם בענייני סאטירה, שילחו לדפי זהב קורות חיים (פקס: 03-7532250; אימייל: [email protected]) למשרת מנהל מערך האינטרנט, בה תוכלו לציין את נאמנותכם החד-משמעית לכל החלטה, בזויה ומעליבה ככל שתהיה, של הנהלת דפי זהב, ולהביע תמיכה בפיטוריו של רגב החצוף.

 

***

 

מי שכותב על זה, שישלח בבקשה לינק באימייל האפור, ואני אלנקק. גם אם מישהו חושב שהפיטורים מוצדקים והמחאה לא – שישלח, בואו נפתח על זה דיון.

 

כתבו על הפיטורים:

גדי שמשון

 

נכתב על ידי , 22/4/2005 14:19   בקטגוריות אקטיביזמים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)