לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2003

טבח עני, נהג עני


"מה קרה, אז היא צולמה ביאכטה; זוהי יאכטה צנועה, יש שם ריהוט בסיסי לבן ונחמד מאוד" – רני "אחיתופל" רהב על שרי אריסון. ואם יש לכם זמן, אולי תקראו את הכתבה המצויינת מ"הארץ" על למה דווקא רהב הוא זה שגרם לשריסון להפסיד בסיפור הזה.
 
 
ולמען כריס וואדל: אוהבים אותך, שרי! תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי תחזרי פליז פליז פליז תחזרי!
 
עדכון
פליטה מוקדמת היתה לי פה. ככל שאני מעמיק בכתבה, יותר אני רואה שרהב אכל איזה "yop חלודה מגעילה" או משהו, שאחרת אין הסבר לפנינים שהוא מפיק:
 

  • ביקורת אוכל: "כולם החזיקו ממנה נסיכה עם כפית זהב בפה, לא ידעו שהיו תקופות שלא היה לה מה לאכול"

  • ביקורת עיתונות: "מה שעניין את שרי זו הבשורה והרעיון של מהות החיים, להביא אותה לכל אדם - מדימונה עד קרית שמונה - ולכן הראיון המרכזי שהיא עשתה היה ב'לאישה', כי היא רצתה לפנות לעם ולא לאליטות"

  • ביקורת חתונות: "התעניינות התקשורת בחתונה יצאה מכל פרופורציה, אבל קיבלנו את זה בהבנה מלאה, כי זו מיליארדרית שמתחתנת עם בן העם ולא עם מיליארדר"

  • ביקורת אורבנית: "קשה לנו לקבל את זה שהיא התחתנה עם גבר אילתי שורשי ולא עם בן אצולה"

  • ביקורת יגאל עמיר: "[שלי יחימוביץ] ציירה את שרי כגבירה שסביבה משרתים ואדונים. קיבלתי קריזה, מה הייתי צריך לעשות, לעמוד ולשתוק? זה כמו רצח רבין - שתקנו ותראו מה קרה"

  • ביקורת ורודה: "תתרגלו לכך שיש אנשים בישראל שהם לא קוקסינלים, והם לא מוכנים שיכתבו עליהם מה שבראש של אותו עיתונאי בלי שיגיבו"

חברים, תנו לאיש הזה פרו!
נכתב על ידי , 22/9/2003 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)