לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2005

קלינגון: לא קיימתי יחסי מין עם הילדה הזאת


עניין משונה התגלה ביחידה שאחראית על חשיפת פדופילים בטורונטו על ידי המשטרה. דרך בוינג בוינג אני קורא שהלוס אנג'לס טיימז מדווח:

על אחד הקירות [בחדר צוות חקירות הפדופיליה המשטרתי] תלוי פוסטר של סטאר-טרק, כשפרצופיהם של החוקרים מחליפים את אלה של אנשי צוות ספינת החלל אנטרפרייז. אבל אפילו זה מרמז לעובדה אפלה בעבודתם: כל הפושעים, למעט אחד, שנעצרו בארבע השנים האחרונות היו טרקיז מושבעים.

 

הבלש וורן בלמר לובש אבנט ומגן קלינגוניים שהוחרמו בפשיטה לא מזמן. "יש לזה קשר לעולם הפנטזיה, בו יש כוח למוטנטים ולמפלצות ובו לא חלים החוקים הרגילים", הוא מהרהר. "אבל מעבר לזה, אני לא ממש יכול להסביר את זה".

 

אנשים שקשורים לעולם הפנטזיה מנותקים מהמציאות. איפה שמעתי טענה כזאת לאחרונה? אה, בצה"ל, שלפי כתבה ב-ynet מוריד סיווג בטחוני של שחקני משחקי תפקידים כי "הם מנותקים מהמציאות ונמצאים תחת השפעה. [...] "אנחנו מגלים שחלקם פשוט מנותקים מהמציאות. [...] אצל האנשים האלה עשויה להיות תופעה של השפעה מגורם חיצוני שפוגעת בשיקול, ניתוק מהמציאות, אופי חלש".

 

 

 פרופיל 21. צילום: עידו קינן (CC)

 

לפני שבוע וחצי הייתי בביגור 5, הכנס השנתי של עמותת משחקי התפקידים בישראל. בפאנל הומור שנערך שם, דיבר אחד המשתתפים על עניין הסיווג הבטחוני וביקש ששני מתנדבים מהקהל יעלו לבמה כדי שיוכל להוכיח בעזרתם שהדבר לא נכון – ששחקני משחקי תפקידים לא נתונים להשפעה חיצונית. שני מתנדבים מיהרו לעלות על הבמה, והפאנליסט זרק אותם מהבמה תוך שהוא נוזף: "נתונים להשפעה חיצונית".

 

לפני שהלכתי לכנס, פניתי לצה"ל בשאלה על הטענות שעלו בכתבה ב-ynet, וקיבלתי הכחשה רשמית וגורפת. התגובה של הגורמים הצבאיים (סתם שם-קוד לא ברור לדובר צה"ל) היתה: "הטענות והנתונים שהועלו בנושא אינם מוכרים בצה"ל".

נכתב על ידי , 29/4/2005 04:09   בקטגוריות הגיקיה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)