לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2005

"לכתוב באינטרנט דברים, זה כבר זכותך המלאה" – הלמו מתעד התעמרות משטרתית


שוטרים בעכו עיכבו את הלמו לפנות בוקר, לטענתו בגלל דברים שכתב עליהם בפורום עכו ב-Ynet – אחד השוטרים כינה אותו "בגבג", כינויו בפורום.

 

הלמו הקליט את האירוע באמצעות נגן ה-MP3 שהיה עליו. הנה הקטע (ומי שיכול לספק אירוח לקובץ כדי לפזר את העומס, שישלח לי אימייל).

 

קטעים משובחים במיוחד:

 

שוטר: תגיד אם משעמם לך בחיים.

הלמו: לכם משעמם.

למה?

מטרידים אותי.

מטרידים אותך עכשיו?

בוודאי, מה ז'תומרת.

אתה אדם חשוד.

חשוד במה?

מסתובב לי באמצע הלילה, מה יש לך לחפש בעכו באמצע הלילה?

 

 

שוטר: משעמם לך, אתה רוצה להקליט אותנו גם, לא?

הלמו: הסתכלתי מה השעה.

תכבה את המכשיר.

לא, אין..

תכבה את המכשיר

לא.

אני מבקש ממך לכבות את המכשיר.

לא, אני ברחוב. אני לא בתחנת משטרה.

בוא בוא, אז אנחנו נלך לתחנת משטרה, בוא.

מה אתה חושד בי?

אני חושד בזה שזה גנוב. בוא. בוא!

 

 

הלמו: אתם, זה, עושים אבו-עלי על כל האזרחים פה בעכו.

שוטר: אנחנו מנסים למגר את הפשע.

יופי, אז תמגרו את הפשע, כל הכבוד. אבל למה להיטפל לאזרחים תמימים?

אתה אזרח תמים?

בוודאי.

זה שעה לא סבירה.

 

 

הלמו: אתה רוצה לעכב אותי? אתה רוצה לעכב אותי? יש 'ך שלוש שעות. בוא, בוא תעכב אותי, ואני מחר מכניס, זה, הודעה לבית משפט על ההטרדה הזאתי.

שוטר: אל תאיים עלי, כי אסע מחר לבית משפט.

על מה, מה העלבתי?

זה ש'תה אומר לי "סע, סע" ולא נותן לי לעשות את העבודה שלי, וזה שרצית ללכת.

 

 

שוטר: זה שאתה עבריין קטן...

הלמו: אני לא עבריין, אתם עבריינים, אני לא עבריין, אני לא עבריין!

תקשיב, זה שאתה עבריין קטן, שחושב שאתה יודע הרבה, אתה לא יודע כלום. חוץ מלכתוב באינטרנט דברים, זה כבר זכותך המלאה, ואנחנו [הקלטה לא ברורה] אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.

 

 

שוטר: ועכשיו לוי המשה, מדבר איתך פקד אבי ציטרון, אני קצין הסיור של תחנת עכו. אתה יכול, איך אומרים, אתה יכול ללכת בדרך הזאת או בדרך הזאת. אנחנו, אני אישית, מוכן לתת לך כל סיוע שתידרש לו, ואין לי שום דבר נגדך. זה שכתבת כתבות באינטרנט נגד אנשים כאלה ואחרים – יבושם לך. מותר, זה מדינה דמוקרטית, מותר לך, זה לא עשית משהו נגד החוק, אין לי בעיה איתך. רק מה, שתזכור: אנחנו פה to serve and protect, כמו שאומרים. להגן ולשרת. הבנת? נתתי לך את כל, נתתי לך את כל, איך אומרים, את כל המשנה שלי.

נכתב על ידי , 18/5/2005 09:26   בקטגוריות אקטיביזמים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)