לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2003

תמיד מחליפים מנעול. תמיד.


"כשמשמו ואני נפרדנו? הייתי בודקת לו את המייל", כותבת shlomitA. "זו לא בעיה, אחרי שנה וחודשיים של חיים משותפים, כולם יודעים את הססמאות של כולם, ונו, זה היה צורך אובססיבי, לדעת בדיוק מה הוא עושה".

 

גם לי זה קרה. אקסתי המנוחה יצאה לדרום אמריקה, ואני פתחתי לה חשבון אימייל (עד אז לא היה לה, היא לא ממש הבינה באינטרנט). כששמו של בחור ישראלי שפגשה שם התחיל לצוץ יותר ויותר בשיחות הטלפון הנדירות שלנו, התחלתי לחשוד, ונכנסתי לתיבה שלה.

 

היה שם אימייל ממנו. הייתי משוכנע שהאימייל יאמת או יפריך סופית את חשדותי. הסמן כבר עמד על ה-subject, אבל היססתי.

 

התנתקתי מהאינטרנט (הימים ימי dial-up, לפחות בשבילי), והתקשרתי לחבר, לקבל חיזוק מוסרי. האיש מפוקפק, וקיוויתי שהוא יעשה רציונליזציה שתשכנע אותי שזה בסדר גמור לבדוק אם היא משתרללת עם אחרים, במיוחד כי התכוונתי לנסוע לשם כדי לפגוש אותה.

 

הנבלה לא היה זמין, ואני ויתרתי על הרעיון.

 

כשהגעתי לדרום אמריקה, המצפון כל כך הציק לי שסיפרתי לה מה קרה. לא הרבה זמן אחרי זה היא החליפה את הסיסמה, ואחר כך – אולי חשדה שאצליח לאתר את הסיסמה בדרכים נסתרות – פתחה חשבון אימייל חדש.

 

וברור שהיא השתרללה איתו, הזונה, השם ייקום דמה.

 

הלקח: כשנפרדים מחליפים מנעול ואת כל הסיסמאות המשותפות. זה טוב לאבטחת מידע, וגם נגד אובססיביות של אנשים שלא יודעים איך לסגור עניין. ובכלל, לחלוק סיסמאות עם בני זוג זה כמו להשתמש באותה מברשת שיניים. אינטימי, אבל לא היגייני.

נכתב על ידי , 29/11/2003 11:45   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)