לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2003

144 שלום, ולהתראות?


מישהו סיפר לבזק על הבלוג של 144, ולשכת הדוברות פנתה אליה בתגובה לפוסט:
"נהננו מהיוזמה שנקטת לספר את חוויותייך מהמוקד ולקרוא את חוייותייך.נשמח אם תצרי קשר עם לשכת דובר בזק או למייל הרשום כדי שנוכל לשוחח", כתבה דבורה מלשכת הדובר (בהמשך מסתבר שזו מנהלת מחלקת הדוברות, דבורה שגיא).
 
144 ענתה לה:
"שלום דבורה
קראתי את התגובה שלך לבלוג שלי, על מה רציתם לדבר איתי?
אני לא מעונינת לחשוף את זהותי כך שלא נראה לי שאני ממש אדבר איתך אבל להתכתב באימייל זה אפשרי?
מה דעתך על הבלוג?
איך הגעת אל הבלוג שלי?
מחכה לתשובה".

דבורה העבירה את האימייל של 144 אל הדובר, יותם יקיר, וזה לא התעצל, והשיב לה בעצמו:
"היי, שמי יותם - דובר בזק. מה קרה ולמה החשאיות? בסך הכל קראנו ונהנינו. חברה חיצונית שזו התמחותה מפנה את תשומת ליבנו לדברים עלינו באינטרנט. חשבנו לנצל החומר וכישרון הכתיבה לטובת, נניח, עיתון בזק. או אפילו יחסי ציבור לחברה למרות שאין לי כיוון מוגדר או רעיון ספציפי. בכל מקרה, נשמח אם תחזירי טלפון כדי שנשמע קצת יותר על האתר, התגובות שקיבלת וכד'. הרעיון לכתוב 'יומן' על 144 חמוד נורא. נשוחח , אולי ניפגש. בלי לחץ. מי שלא רוצה להיחשף - לא ייחשף. חבל, אבל זו זכותך [כאן צורפו מספרי טלפון להתקשרות – על"א] יותם".
 
144 פרסמה את האימייל באתר, ויקיר לא ממש אהב את זה. הוא שלח לה אימייל נוסף:
"אלמונית יקרה -
ראיתי שהכנסת אותי לאתר שלך. טוב לפחות שלא פרסמת את מספרי הטלפון שלי, לטובת אלפי קוראייך שאולי רוצים גם כן לתקשר עם דובר בזק.
מה יהיה? נמשיך לדבר וירטואלית?
"אתם מחייגים ל 144 . אז למה לעזאזל אתם חושבים שאתם מדברים עם המשטרה?" . מי כתב את זה? אולי תאמצי את הרעיון? ממה בעצם את חוששת? את לא עושה שום דבר שלא בסדר...
בכל מקרה, דרישת שלום ותמשיכי לכתוב סיפורים נחמדים.
בידידות, יותם".
 
האם מדובר בהתלהבות כנה של דובר בזק מהמדיום החדש והאפשרויות הגלומות בו עבור החברה, או בתרגיל שנועד לגרום ל-144 לחשוף את עצמה, ואז להעמיד אותה בפני אולטימטום: "או שאת סוגרת את הבלוג, או שאת הולכת הביתה"?
 
"הם בלחץ - אל תשתפי איתם פעולה לפני שאת מתייעצת איתנו", כתב א'. "יש סיכוי טוב שמה שאת עושה זו עילה לפיטורין ללא פיצויים. קחי בחשבון". גם בן בנות חושב כך: "כדאי בכל זאת להיזהר אם את רוצה לשמור על מקום העבודה. לא הייתי יוצר שום קשר עם החברה מבזק אא"כ יש לך חוו"ד מעורך דין שמתמחה בעבודה שגילוי החומר אינו מהוה עילה לפיטורין. יש דרכים להגן על עצמך". 144 מרגיעה: "זה בסדר, זאת לא עבודת חיי..."
 
שי גם חושב שיפטרו את 144, אבל רואה בזה דבר חיובי: "עצה שלי: תיחשפי. יפטרו אותך. יכתבו עלייך בעיתון. תופיעי בתוכנית של רפי רשף. אייטם בסוף חדשות ערוץ 2. סלבריטי. חוזה פרסום. וכן הלאה". ו-144 סוגרת עניין: "בשלב זה בכל אופן לא נראה לי שאני אתקשר אליו..."
 
ואני? אני מקווה ש-144 תישאר ותמשיך להעשיר את הבלוגיה. ההמלצה שלי – לא להיחשף, לפחות בשלב זה.
נכתב על ידי , 15/2/2003 01:36   בקטגוריות ארס-בלוגטיקה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)