לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2003

אין כיסוי


אם ובתה, שהסתובבו בקניון בלוד כשהן עירומות, נעצרו על ידי המשטרה, והאם נשלחה להסתכלות פסיכיאטרית. גדעון ספירו, שכבר צוטט כאן, כותב על האירוע:
 
"הידיעה הזו אופיינית לחברה כוחנית ושמרנית. קודם כל, מדוע צריכים שוטרים 'להשתלט' על אשה שלא גרמה נזק לאיש, לא תקפה אף אחד, אלא הלכה לה בנינוחות בקניון בלבוש על פי טעמה, שהוא חוסר לבוש.
 
"הבה נניח לרגע כי הליכה בעירום מלא טורדת את מנוחתם של כמה שומרי מוסר. אז מדוע, אחרי שהאם נלקחה לביתה והתלבשה, היא נשלחה לבדיקה פסיכיאטרית?
 
"ומדוע נלקחה ממנה בתה? הרי איש לא טען שהבת מוזנחת, או האם לא מטפלת בה כהלכה, או שהאם נהגה בה באלימות, או שהיא סבלה מתת תזונה. היא בסך הכל הלכה עם הבת בערום - זה הכל".
 
דיון מעניין: נורמליות מול חריגות, איך מוגדר חולה נפש והאם ומתי זכותה של החברה להתערב בחייו. למשל, כשדוגמניות מסתובבות בעירום חלקי או מלא על מסלול התצוגה, אנחנו לא עוצרים אותן, אלא נותנים להן המון כסף. ולא מדובר בסרט פורנו, אלא בתצוגת אופנה, שלכאורה אמורה להציג בגדים שאנשים ילבשו (ולמעשה מציגה (א) גישה אומנותית שאינה קשורה לפרקטיקה (ב) פנטזיות מעוותות על נערות בעלות רזון-חולני ומעט מאוד בד).

אך לא שמאלני-מקצועי כמו ספירו יוותר על ההזדמנות להכניס את הכיבוש: "רק כאן בישראל המושגים עומדים על הראש. אשה ישראלית הלובשת מדים, חמושה בנשק, מטרטרת בני אדם במחסומים, מוכנה להרוג ילדים מטעם צבא הכיבוש, אשה כזאת, המקבלת מהמדינה סמכות לרצוח ברשיון, ובלבד שתהיה לה כומתה ירוקה או שחורה או אדומה על הראש, נחשבת כאן "נורמלית" ותקנית. אבל אם תזרוק את המדים, תשבור את הרובה, תשרוף את הכומתה ותלך ערום בקניון - המשטרה "תשתלט" עליה ותשלח אותה לבדיקה פסיכיאטרית. המדינה משתגעת".
 
 


ואפרופו צילום האילוסטרציה, בו מככבות בנות הצמד הרוסי "טאטו": מה קורה שם, ברוסיה הרחוקה? המפיק של הבנות, איוואן שאפובאלוב (לשעבר פסיכולוג ילדים), התראיין לצהובון הסאן הבריטי, וסיפר שהוא מזיין דרך קבע בנות שרוצות להיות כוכבות, שאת גילן הוא מסרב לפרט, ב"אודישנים" למציאת רעיה חדשה (הוא חי בנפרד מאשתו הנוכחית).
 
הסאן מצטט את אלנה קיפר, שהיתה אחראית על המילים של שירי הצמד ומאהבתו של שאפובאלוב, שאומרת האיש שכב עם הצעירה שבצמד, יוליה וולקובה, כשהיתה בת 14 (היא בת 17 היום), מה שמותר לפי החוק ברוסיה. השניים מכחישים.
נכתב על ידי , 15/2/2003 12:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)