לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

בנות-חסה


הצלם של סוכנות הדוגמני(ם)ות רוברטו, עמירם בן ישי, לא מרוצה ממדור "דוגמניות בעם" של מיקסר, ליתר דיוק, מהלוגו שלו: "ראיתי את ה``חסה`` שלכם כלוגו למדור. אני חושב שזאת ציניות בגרוש, צילמתי כ 70 בנות שונות עד היום ותאמינו לי שהם אוכלות הכל ובריא, אף אחת שאני מכיר לא אוכלת חסה או באיזושהיא קונוטציה מקושרת לדיאטה שמקורה בחסה. בקיצור תחליפו לוגו, הוא מעליב."



זה ממש לא קשור לאוכל, בן ישי, אבל זה לא אומר שאתה צריך להיעלב פחות. ה"חסה" היא מושג שנטבע על ידי רכילאי העל של "7 ימים", גיל ריבה, ומייצג את הערך הקלורי האפסי של תרבות הכלום של הסלבריטאות הישראלית (המושג המקביל "קש" רץ חזק ב"תרבות מעריב", בכתבותיהם של גיאגיא אסיף וצ'יקי ארד).
 
השילוב בין חסה ודוגמניות קסם גם לאנשי PETA (סוג של צער בעלי חיים אמריקאי), שפתחו בקמפיין ה-Lettuce Ladies, בו מופיעות בחורינות (האם המילה הזאת כבר יצאה מהמחזור? דווחו באימייל) לבושות עלי חסה בלבד (טוב, בגדים בצורת עלי חסה) ומעודדות אנשים להפוך לטבעונים (שאלה: האם תחתונים עשויים חסה הם תחתונים אכילים?). אני חושב שזה סוג של טייק-אוף על קמפיין "אנחנו מעדיפות להיות עירומות מאשר ללבוש פרווה", ובכל מקרה הוא לא ממש מסוג הדברים שמשמחים פמיניסטיות (אפילו ש-PETA לא מפלים באובייקטיזציה של גוף האדם, ומציגים גם את ה-Broccoli Boys).



נכתב על ידי , 5/3/2003 18:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)