לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

הישראלי המטלפן (2)


אני לא יודע אם זה הוגן שאני מצטט פוסטים שלמים של "144 - הדור הבא" (היית אצל נומרולוג והחלפת את השם? ROTFL), ואם היא תגיד לי שזה לא בסדר אני אפסיק, אבל הבחורה היא פשוט כשרון עולה, ואני לא יכול שהדברים שלה לא יהיו גם אצלי. וכמו בפוסט הקודם שלי בנושא – אם אהבתם, תקליקו אצלה ותנו גם מילה טובה. Here goes:
 
מה שהוא אומר ומה שאני חושבת (בלב)



הוא אומר:
אולי תסתכלי יותר טוב?
אני חושבת (בלב):

תודה על העצה אני רואה מצוין.

הוא אומר:
אולי תנסי לכתוב כהן עם א'
אני חושבת (בלב):
מישהו פה נואש...

הוא אומר:
תתני לי את כל המספרים שיש לך בשם הזה (לרוב המשפט יבוא בבקשת שמות כגון זה: גוסטבינה אלפרדו)
אני חושבת (בלב):
כמה מספרים אתה כבר חושב שיהיה בשם הזה?
(לרוב- השם לא מופיע בכל הארץ)

הוא אומר:
תני לי את כל האבי כהן בראשון שיש לך
אני חושבת (בלב):
אפשר רק שלושה מספרים כאילו דה...

הוא אומר:
רגע, אני הולך להביא עט חכי שניה
אני חושבת (בלב):
אתה מתקשר ל-144 ולא מביא עט קודם?
זה כמו ללכת לבית מרקחת, לבקש את התרופה ולא להביא את המרשם...

הוא אומר:
אני: אין לי את מה שביקשת
הוא: אז מה כן יש?
אני חושבת (בלב):
השאלה הכי דבילית שאנשים שואלים ויש לי לזה תשובה מוכנה:
מה זאת אומרת מה יש? מה שביקשת אין.


הוא אומר:
הייתי רוצה מספר של...
אני חושבת (בלב):
אתה יכול להמשיך לרצות... 

הוא אומר:
רק אם לא קשה לך... תביאי לי גם את מוניות אביב
אני חושבת (בלב):
קשה לי? מה קשה? כולה ללחוץ על עוד כמה מקשים...


(תוכן פרימיום למקליקים על הלינק: השוואה בין שמות מסעדות ותחנות מוניות בדרום ובשרון)

נכתב על ידי , 8/3/2003 12:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)