לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

שרמוטה מעופפת בשחקים


(או: דיילת, אפשר עוד קצת
לא-חשוב-מה-העיקר-שזה-נותן-לי-מבט-פנורמי-על-המחשוף-שלך?)
 

לאור מינויי החד-צדדי (הצד של הגיברת) לאחראי ידיעות הסקס בבלוגיה, לא יכולתי להתעלם מהידיעה המרעישה הבאה (שהסאן היה הראשון שסיפר לי עליה, אבל זה רק מפני שאני מתעצל לחפור בסוכנויות הידיעות, והולך קודם אליו):
 
רשת המסעדות האמריקאית הוותיקה Hooters (סיסמה: "האוכל לא-משהו אבל המלצריות לובשות גופיות חושפניות ומכנסוני דפוקותי") מתרוממת לאוויר עם Hooters Air, חברת תעופה חדשה (סיסמה: "האוכל לא-משהו, זה מזון-טיסות כאילו דה, אבל הדיילות לובשות גופיות חושפניות ומכנסוני דפוקותי"), שרק מחזקת את ההעלבה המוכרת, לפיו דיילת היא לא יותר ממלצרית מעופפת (ואני אחסוך לכם את הבדיחה הדפוקה על איך אומרים "דיילת" ביוונית).


 

הקו הראשון של כוּס-טס (שיט, לא התאפקתי) טס בין אטלנטה למירטל ביץ' שבדרום קרוליינה, ובהמשך ייפתח קו נוסף, בין אטלנטה לניו ג'רזי (סיסמה: "אמנם אנחנו לא ניו יורק, אבל קווין סמית' נולד פה ואפילו פתח חנות"). בעלי רשת הוטרס, בוב ברוקס, אמר לסוכנות AP שבכל טיסה יהיו שתי נערות הוטרס, בנוסף לדיילות ה"רגילות" שידאגו לענייני החטיפים והבטיחות ("במקרה שהמטוס מתרסק, יציאות החירום הן כאן, כאן, וכאן. נכון שאתם שמחים שיש לכם מצוף ולא מצנח?"; "כשתידלק המנורה, אנא חיגרו והדקו את חגורות הבטיחות, שישמרו על חייכם במקרה של בלימה פתאומית באמצע השמיים. סתאאאם, אנחנו פשוט לא רוצים שתסתובבו לנו בין הרגליים ותפריעו לכלכל למכור לכם משקאות חריפים וסיגריות במחירים מופקעים").
 
דיילות הוטרס, הסביר ברוקס, נמצאות שם "רק כדי להיות ידידותיות", ומאחר שאנחנו כבר יודעים שהדיילות הרגילות מחלקות את החטיפים, נראה שזה לא משאיר להוטריות הרבה אפשרויות. אם כי יש דבר כזה "דיילות ידידותיות" – בווירג'ין אייר, למשל, הטיסה היא חוויה יוצאת דופן. חבל שהם לא עושים טיסות מ- ואל ישראל.



דוברת בריטיש איירווייז המניאקים אמרה לסאן שהחברה שלה לא תשקול מעבר למדים המצומצמים: "הצוות  צריך לחוש גאווה בתוך המדים שלו ולהיראות מקצועי. אנחנו רוצים שהם יחושו בנוח וייראו טוב [...] טיסות הן נוצצות מספיק[?!]. אנחנו לא מכוונים לתדמית סקסית". אני לא בטוח שדיילת בבגדים חושפניים, מוקפת גברים (הטיסות מיועדות בעיקר לשחקני גולף) מרגישה הכי בנוח בעולם. אני כן יודע שהמדים של רוב חברות התעופה שאני זכיתי לראות כלל אינם נוחים (בראיון שעברתי לעבודה בקונטיננטל איירליינס, אמרה אחת הדיילות למועמדים: "אנחנו מצפים שתלבשו את המדים הלא-נוחים האלה, וכדי להוסיף לתחושה הנפלאה שלכם, עשינו אותם מבד סינתטי". כולם צחקו. היא היתה לגמרי רצינית. אני לא התקבלתי, השבח לאל). ואני אפילו לא אתחיל לדבר על העקבים (עקבים? במטוס שמתנדנד מצד לצד? ושצריך להתרוצץ בו עם עגלות אוכל כבדות? תגידו, אתם דפוקים לגמרי?)
 
סמנכ"ל התפעול של הוטרס אייר, מארק פיטרסון, אמר: "ייקח לאנשים קצת זמן להאמין שאנחנו רציניים, אבל אתם צריכים לראות את המטוסים שלנו. יש להם עיצוב פנים משגע והמון מקום לרגליים" (הוא לא פירט אם מדובר ברגליים של הנוסעים או של הדיילות). בנוגע לסוגיית המזון, הוטרס מפורסמת ב"באפלו ווינגז" – כנפי עוף מתובלות – אבל אלה לא יוגשו בטיסה. מנהלת פרויקט השיווק בחברה, ג'ודי טל, הסבירה למה, ואני לא אקלקל בתרגום: "It's my understanding that wings don't travel well”).
דוברת איגוד הדיילות, דון דיקס, חוששת מפגיעה בבטיחות הטיסות. לדבריה, הנוסעים עלולים להסיק שמלצריות הוטרס עברו הכשרה של דיילות, מה שעלול להוות סיכון במקרה חירום. שני דברים לי לגברת דיקס: (1) אני לא סומך על דיילים ודיילות, לא בפעילות התקינה של מטוסים ובטח שלא בשעת חירום. (2) זה שמישהי לא לובשת הרבה, לא אומר שהיא סתומה ולא יכולה לעבור הכשרה בטיחותית (וזה מזכיר לי את מקרה ניקי גולדשטיין, השחקן הישראלי שנבחר להגיש את מהדורת מזג האוויר בחדשות ערוץ 10 ועורר עליו ביקורת של חזאים ומומחים לתקשורת. ב"רייטינג" דווח שהוא עבר הכשרה לתפקיד ולמד את התחום).
 


ומצד שני, כשמסתכלים על כל העניין הזה במבט קצת פחות משועשע, האם לא מרגישים, גם אם באפילת
החדרים האחוריים של המוח, שיש משהו בביקורת של בין-לאדן על תרבות המערב? והאם הטסת מטוס של
הוטרס אייר לתוך איזה בניין בניו ג'רזי לא תהיה אמירה פוליטית בוטה אפילו יותר מזו של ריסוק מגדלי התאומים והפנטגון? אללה יוסתור.

ולכותרות בהרחבה
ונעבור לתת-פינתנו האהובה "שעשועי עורכים", בה נראה אילו שנינויות נבחרו ללוות את הכתבה.
 
דווקא הסאן, שבדרך כלל מבריק עם הכותרות, הלך על הפשוט ביותר – "Cabin girls wear tiny tops on Hooters Air" ("נערות הקבינה לובשות חולצות זעירות בהוטרס אייר") – שנשמע כמו שם של סרט פורנו רע (ודווקא יש ז'אנר של שמות סרטי פורנו משעשעים; אם תזכירו לי אני אעלה פוסט על זה מתישהו). מצד שני, הוא ציטט אנליסט חברות תעופה בפורסטר ריסרץ', הנרי הארטוולדט, שאמר: "I expect they’ll go bust", כלומר "אני צופה שהם ייכשלו", אבל המילה bust משמעותה גם "חזה" (האם הסאן עיוות את דבריו של האנליסט בשם השנינות, או שאנליסטים באמת יודעים לעורר חיוך? ניוזדיי מספר שלא רק שהארטוולדט התכוון לבדיחה, הוא אף חזה שהיא תככב בכותרות העיתונים).
 
הדיילי רקורד הסתפק בשנינות צנועה – "FLYING'S a hoot these days" – "טיסות הן דבר משעשע בימים אלה". אחת המשמעויות של המילה "hoot", אגב, היא "קריאת ינשוף", שמשמשת בהשאלה גם ל"קריאת התפעלות", למשל ממלצרית בלבוש מינימלי, שחושפת שדיים (שאחד הכינויים שלהם באנגלית הוא "hooters"). סמלה של רשת Hooters מכיל ינשוף המציץ מבין שני ה-O (ואם תחשבו מה עוד הם יכלו לשים שם, תבינו שזו היתה בחירה מאוד שמרנית מצידם).
 
ניוזדיי השתמש באותה שנינה בכותרתו, והוסיף אחת משלו: "הוטרס הצמיחה כנפיים – ולא מהסוג החריף והמתובל". האולימפיאן ביקר: "בהוטרס אייר, אולי השמיים רק קצת יותר מדי ידידותיים". הטמפה ביי אונליין הטעה: "כנפיים ב-30 אלף רגל". The Age האוסטרלי כתב: "Hooters abreast of new trends", שזה "הוטרס בחזית הטרנדים החדשים", ואמר גם שבזמן שחברות תעופה רבות "מאבדות את החולצה" (מפסידות כסף), נפתחה חברה חדשה על ידי רשת מסעדות הידועה בנשים בחולצות צמודות (וגם הכניס משהו על "טיסת הבתולין" – "maiden voyage" – בכוונה או לא).
 
ובינתיים בישראל
בעיתונים הישראליים טרם ראיתי את הידיעה, אבל אני אנסה לנחש:
"חדש באוויר: דיילות בלבוש חושפני"
"חברת תעופה חדשה מתרוממת"
"שמיים לוהטים"
"חם בשמיים"
"דיילות לוהטות"
"נא להדק חגורות ולהימנע מהטרדת הדיילות"
"יש לך קולה ובוטנים בכיס, או שאתה סתם שמח לראות אותי?"
 
הצעות נוספות יתקבלו בברכה בתגובות.
 
אם אינני טועה, הוטרס היתה אמורה לפתוח סניף באילת (מוצא לינק לידיעה המקורית, למיטב זכרוני ב-ICE, יזכה לקרדיט, לינק לאתר שלו, תהילת עולם והרבה חתולים זכרים אמן). והנה ידיעה מינואר מעיתון תל אביב: "יגאל תם, לשעבר מכבי נתניה [ומנחקרי פרשת הזמנת הרצח שלכאורה הזמין עופר נמרודי – על"א], ובתו דזירה (כן, קראתם נכון), פתחו פאב חדש בבן יהודה בשם "הוטרס", שאמור לפנק את אנשי הכדורגל הישראלי במלצריות לבושות מיני וחזייה".
נכתב על ידי , 8/3/2003 15:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)