לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

3/2004

קול של גירוד מתחתית החבית


אני לא זוכר מי אמר את זה, ולכן אייחס את זה לח"כ לשעבר רענן כהן, שאמר שמדור "המועדפים" של קפטן אינטרנט הוא דבר ממש משעמם [עדכון: רענן כהן הוא גדי שמשון]. מעניין אתכם נורא לדעת מה האתרים המועדפים על ציקית וצביקית פיק (מומה, "במיוחד כשגילינו שכתוב גם עלינו"), או על ח"כית גילה גמליאל (אתר על קרנבלים, "כיו"ר ארגון ידידות ישראל-ברזיל בכנסת וכחובבת קרנבלים וטיולים")? גם אותי לא, לכן לא טרחתי להיכנס לשם.

אבל מהניוזלטר השבועי של "הארץ" אני מגלה שהמדור, הייתכן, הולך להיות אפילו יותר משעמם. כך נכתב שם: "תיקיית המועדפים של הגולשים האתרים שאתם גולשים אליהם הכי שווים? יש לכם המלצה מיוחדת? רוצים להיות "מועדפים"? בחרו את חמשת האתרים האהובים עליכם, הסבירו בשתיים-שלוש שורות מה מייחד כל אחד מהם, צרפו תמונה ושלחו ל[email protected]".

 

 

אם עד עכשיו שיעממו אותנו וואנאביז (הפיקיות), האז-בינז (נעם רותם) ונבר-בינז (קארין ארד), עכשיו נצטרך לקרוא שם את ההמלצות של אנשים כמו עידו דניאלי בן 13 מתל אביב ("הקטין הראשון במדור"!). דניאלי זה המליץ על אתרו באלו המילים, משל היה ספאמר-פורומים נלוז שפתח אתר warez והערצה לנינט טייב ב-come.to/ninet-and-warez ונורא חשוב לו שכולם יחתמו בספר האורחים שלו: "קומפ סקול אתר שאני בניתי אותו (הוא עדיין לא גמור וחסרים בו הרבה חלקים). בעקרון זה אתר שמלמד מחשבים, מהפעלת המחשב למתחילים ועד תכנות ובניית אתרים. הוא מלמד דברים מכל הסוגים. אני צריך מבקרים אז בבקשה להכנס ולהירשם! אם הכתובת הראשונה לא פועלת, נסו את השנייה. http://members.lycos.co.uk/idodi1".

אני, אגב, עידו לא-אמין, בלוגר, עיתונאי ואב לשני חתולים, והאתרים האהובים עלי הם עמוד ה-404 של לובה ו-about:blank. כנסו דחוף!!!!1!



נכתב על ידי , 17/3/2004 22:33   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)