www.room404.net הבלוג עבר לכתובת www.room404.net |
כינוי:
בן: 45 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
מרץ 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | |
| 3/2003
מעריב, עיתון של (המשך בעמוד 3) מילה אינטרנטית טובה ומילה אינטרנטית רעה על מעריב. ונתחיל בטוב. מוסף האינטרנט שלהם, מעריב אונליין, העלה השבוע מדור חדש, שיסקר כל שבוע בלוג אחד. מרחרוח מאחורי הקלעים אמנם עולה שזו שיטה להגדיל את כמות התוכן בהוצאות נמוכות (לסקר בלוג זה ממש קל וזול, הרבה יותר מלהביא סקופ או לכתוב כתבת מגזין מעניינת), ובכל זאת, הרבה ריספקטיישן. מצד שני, מה העניין הזה עם הכותרות החתוכות של כתבות במהדורה המודפסת באתר? היום, למשל, אפשר למצוא שם את הכותרות הבאות: "ארה"ב: הלקוחות מתבקשים לצרף לצ'ק את טבי..." "בנק הדואר, הפועלים או לאומי ינהלו את פד..." "רווחי רשת אייס קנה ובנה גדלו ב-2002 ב-%..." אני תמיד צוחק על הכותרות הקצרות של מעריב וידיעות ("אש בבגדד", "סדאם בצרות", "יוצאים למלחמה") לעומת אלה הארכניות של הארץ ("בוש הודיע למועצת הביטחון כי לא יסכים להחלטתה בנוגע להשוואת (המשך בעמודים 10,11,12)"), ודווקא מעריב מרגיש צורך לקצר את הכותרות באינטרנט. אבל אם כבר מקצרים, שיעשה את זה עורך ולא מחשב, כדי שהכותרות תהיינה קוהרנטיות. תודה. ותודה לשוטף מח שהעלה את הסוגיה.
תן לי כותרת גודפוד, אתר האוכל השמרני בדרך כלל של נענע, הכתיר כתבה על תערוכת יינות ישראל בכותרת "כשהם ירקו, אני בלעתי".
| |
|