לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

ירידה לצורך עלייה ברייטינג


על אף מינויי לראש דסק הסקס של הבלוגיה (על ידי הגיברת, ומטעם עצמה בלבד), שמתי לב שהרבה זמן לא היתה פה איזו רשומה עסיסית על מין. אז, כמו שקראו פעם לספר על אנשי הצפרדע: "צוללים, קדימה!"
 
"מירב מיכאלי יורדת"
הגיברת, אישה עם מודעות פמיניסטית (אבל מעט מאוד הבנה בקיפול סדינים) טוענת שהכותרת הזאת בידיעות, שבישרה על ירידתה מהמסך של תוכנית הבוקר של מיכאלי, הכילה בדיחה סקסיסטית על חשבונה של מיכאלי (ובמילים מפורשות: "מירב מיכאלי מוצצת").
 
"מובן שלמי שנתן את הכותרת ברור כפל המשמעות ומובן שהכותרת נבחרה במיוחד בשביל מיכאלי, באופן מודע או לא מודע כתגובה לפמיניזם הלוחמני שלה", כתבה הגיברת. "מה שעוד מובן זה שאין למיכאלי מה לעשות כנגד כותרת כזאת, כי לכאורה מדובר בכותרת תמימה לחלוטין וכל תלונה בוודאי תזכה לתגובה 'אנחנו לא יודעים על מה את מדברת'".
 
לא כל קוראיה של הגיברת מסכימים. דודי גולדמן, כתב המחשבים של ידיעות, אומר ש"הפרשנות היא במוחו של הקורא", ואילו אירלנד כתב/ה "ראיתי שכתבו גם 'שי ודרור ירדו'. מה קשור?! שטויות!".
 
לעזאזל, אני אישה, לא צוללת!
"האם זה מפתיע שברשת המתפתחת תדיר, לא הצלחתי למצוא עוד אתר כמו זה? למעשה, לא הצלחתי למצוא כמעט שום מידע מנשים שמבטאות בגלוי את הגועל שלהן מלתת מציצה?" – מתוך המניפסט של WAB, ר"ת של Women Against Blowjobs, שגם הוא לא ממש אתר חי, ואין בו הרבה מעבר ללינקים למקומות אחרים.

עניין פלואידי, המציצה
"תאכלו את זה!", דורש טוראי הסקס דן סאבאג' מהנשים (וגם מהגברים). הוא נזף באישה, שהתנגדה לרדת לבן זוגה כאמצעי להצלת הנישואין שלהם, זכה למבול מכתבים זועמים והסביר את עמדתו: "באופן אישי, אני לא חושב שנשים צריכות לבזבז את זמנן עם גברים שחושבים שכוס זה מגעיל. למה שתצאו עם מישהו שמוצא אתכן, ואת איברי המין שלכן, דוחים? אני לא הייתי מבזבז חצי שעה, ובטח שלא שנה, על בחור שלא מוכן לשים את הזין שלי בפה שלו. למה נשים סטרייטיות מוחלות על כבודן ויוצאות עם בנים שלא מוכנים לאכול כוס – לא ברור לי".
 
גם יוענתי בעד לאכול כוס, וטוענת שריח הגוף שלנו הוא דבר חיובי, למרות מה שתעשיית הקוסמטיקה מנסה למכור לנו: "איך אפשר לרצות כוס בניחוח אלפים שוויצריים? הם מנסים לגזול מכן את מרכז העונג שלכן, לטעון שהוא גס ולא ראוי, לרדוף אותו כאילו היה מכשפה ימי ביניימית. אותן נשמות חורשות רעה עומדות גם מאחורי המיתוס האבסורדי הטוען שלכוס יש ריח של דגים. דגים זה חלקלק, קר ומרתיע, הריח של כוס הוא משהו הרבה יותר חייתי מדג. טעם חי ונושם ונושך וסמיך ואפל ועוטף [...] בכלל, סקס נועד להיות מלוכלך [...]  סקס הולך נהדר עם ריח זיעה והפרשות. נוזלים שיוצאים מגוף אהוב, הם מבחינתי חלק מאותו גוף אהוב".
 
גלית, המנהלת המיתולוגית של פורום הסקס של נענע, לא לגמרי מסכימה עם הגישה המוצצת: "נהוג לחשוב שאהבת המציצות נובעת מהנעימות שבתחושת החמימות הלחה של הלשון שלנו על הזין שלכם. קשקוש. אתם אוהבים שאנחנו מוצצות רק בגלל שככה אנחנו לא יכולות לדבר".
 
אם אתן/ם הולכים על זה, הנה הוראות שימוש למציצת גברים ולמציצת נשים.

אישה, תעשי קפה!
תמונה מצוינת ששלח גדי שמשון מדואר זבל: איך אומרים בעברית "המכונה לא עובדת"?
 

 



ירידה בסקרים
ולסיום, אחד מסקרי הביזאר של וואלה (ביזאר לא בגלל נושאי הסקרים, אגב):
מי צריך לומר ראשון "אני אוהב/ת אותך"?
והתוצאות:
74% - מי שאוהב ראשון, ויפה שעה אחת קודם. כלומר, עדיף לנסות ולומר אני אוהב אותך עוד לפני שאוהבים באמת, כך ניתן לצפות בתגובת הצד השני עוד לפני שהיא יכולה ממש להכאיב.
26% - אם את יורדת לי... אז אני אוהב אותך! המטרה מקדשת את האמצעים, כלומר, אם את יורדת לי... אז אני אוהב אותך! (גם אם אמרת לי את זה בדרכים אחרות)
 
שככה יהיה לי טוב.
נכתב על ידי , 27/3/2003 19:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)