לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2003

צנזורה? צנזורה בחלק האחורי שלי


כריס רוק מעולם לא התכוון לרדת על הנשיא בוש בעקבות יציאתו למלחמבעיראק. וחשוב לו להגיד זאת, אחרי שמאט דראדג' (חושף פרשת מוניקה לווינסקי) כתב באתר שלו שרוק אמר פעם על בוש "הוא לא טיפש, הוא רק שיכור. כל השחורים שהצביעו לבוש נמצאים שניהם בקבינט שלו" (קונדוליסה רייס וקולין פאוול, מן הסתם), והוסיף שאולפני דרימוורקס הזהירו את רוק להימנע מהתבטאויות כאלה.
 
ובמיוחד היה חשוב לרוק להגיד זאת אתמול, כי בדיוק היום בדיוק יוצא סרט בכיכובו ובבימויו (בדרימוורקס), והוא מה זה לא רוצה לדפוק את הבכורה עם הצהרות פוליטיות לא פופולריות (ר' מקרה מייקל מור, שקיבל באוסקר מחיאות כפיים על הביטוי "נשיא פיקטיבי", שהתהפכו מהר לקריאות בוז כשיצא נגד המלחמבעיראק).
 
הסרט, אגב, "Head of State" מציג את רוק כפוליטיקאי שמגיע להתמודדות על נשיאות ארה"ב, והטאגליין של הכרזה אומר: "הדבר הלבן היחיד הוא הבית".
 

"מעולם לא פגשתי את מאט דראדג', אבל אם אני אראה את מאט דראדג', אני אקח את רגלי האמריקאית החסונה ואכניס אותה ב(חלקו האחורי) הבלתי אמריקאי על הניסיון שלו להפריע לפתיחת הסרט שלי",
מצוטטת ההודעה לעיתונות של רוק. דובר דרימוורקס מכחיש שניסו לסתום לרוק את הפה.
 
ומכל הסיפור הזה, אני הקטן והקטנוני (וראש דסק הסקס) תוהה על דבר אחד: האם רוק אמר "חלקו האחורי" (backside, שמופיע בסוגריים בידיעה של רויטרס), או שהוא אמר "תחת" (ass), אבל רויטרס סירבו להדפיס את המילה ה"גסה"? מקרה מפורסם כזה היה בישראל, כשמישהו, נדמה לי שהיה זה זקן השומרים, אמר "זה נוער זה? זה חרא!", ואחד העיתונים עידן את הציטוט: "זה נוער זה? זה בררה!" (ולקוראינו התוהים: "בררה" זה התוצרת החקלאית הירודה, השאריות הלא-מוצלחות של הירקות והפירות).
 
 




ואם כבר נשיאים וסרטים, קחו בדיווידי את "המועמדת" (The Contender) של רוד לוריא, בנו של הקריקטוריסט הישראלי לשעבר רענן לוריא. שורה מצוינת מתוכו: "אתה העתיד של המפלגה הדמוקרטית, ותמיד תהיה".
 
תן לי כותרת
"חברים, מה אתם רוצים?" – ירון טן-ברינק המעולה בכתבה ברייטינג על סידרת הלוויין (ספין-אוף) של "חברים".
נכתב על ידי , 28/3/2003 16:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)