לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2004

"ויש דבר שקוראים לו 404. כשאדם מגיע לעמוד שלא קיים בשרת מסויים הוא יקבל פרסומת"


הציטוט למעלה שייך לאסף בן אשר (21), שותף בחברת GES שאחראי על לא מעט מהזבל שמציף את תיבות האימייל שלכם. דפנה ארד ערכה איתו ראיון, שהתפרסם היום (ב') ב"פירמה" של גלובס. ציטוטים נבחרים של האיש המוצלח הזה: ___

 

מה עם וירוסים ששולחים? אם אתה מהאנשים שפותחים פרסומות, אתה בטח נתקלת בהרבה וירוסים. זו הבעיה הגדולה באינטרנט, ולא הספאם. יש הרבה מאוד וירוסים שרצים באימיילים היום. אותי זה לא מעניין, אנחנו די מוגנים פה. יש לנו מספיק נסיון איך להגן על עצמנו. כבר מזמן שלא היה לי וירוס. אני קצת מצונן אבל חוץ מזה הכל בסדר. ___

 

אני מציע למשתמש הפרטי לפתוח שני אימיילים. אחד פרטי לגמרי, והשני בשביל הרשמות לכל מיני אתרים ושטויות כאלה. אבל בסופו של דבר רוב הסיכוים שהאימייל שלך יקבל את הפרסומות. אז חבל על הזמן? האמת היא שכן. ___

 

רגע, ידידי. מצד אחד אתה משווק במרץ אתרי פורנו. ומצד שני אתה מפתח תוכנה שאמורה להגן מפני זה. אנחנו מודעים לשני העולמות. אנחנו מודעים גם לבעיה וגם לפתרון. אפשר להוסיף שאנחנו גם מייצרים את הבעיה - אבל יש קהל מאוד מסויים שמתייחס ל"פורנו" בתור בעיה. אני למשל לא משתייך לקהל הזה. ___

 

אני ראיתי הכל, כל תמונה אפשרית. אני לא מתלהב מפורנו בצורה מיוחד וזה כבר לא עושה לי את זה. אני מסתכל על זה בתור עבודה. אתה נשמע כמו שחקן בסרטים כחולים. יכול להיות שאני נשמע ככה, כיוון שאין ספק שיש לי את היכולת של שחקן פורנו. ___

 

אנחנו לא פונים לישראלים, בעיקר בגלל שהם לא אוהבים לקנות באינטרנט. הם שואלים יותר מדי שאלות. ___

 

העיתון האהוב עלי הוא בלייזר. מה שכתוב שם הוא אלוהים. ___

 

הספר האחרון שקראתי הוא "מר נייס". נתן לי אותו ברכבת מגרמניה לאמסטרדם סקוטי עשיר שמתעסק בנפט. זה ספר על סוחר הסמים הכי מצליח באירופה שמומחיותו היתה בקישור של אנשים זה לזה, תיווך, כדי להשיג את מטרותיו האישיות. הוא נתפס לבסוף. הוא מזכיר לי את עצמי, גם אנחנו יכולים לקשר בין אנשים ולעשות עסקים. ___

 

מה המודל שלך, גוגל? גוגל הם גדולים. הם כבר עשו את שלהם. הם עברו את עשר המדרגות הראשונות ומשם הדרך הרבה יותר קלה. אתם רוצים להיות כמוהם? ברור שנרצה להיות ברמה רווחית כזו, ואני לא רואה שום סיבה שלא. ___

 

מעניין שבעולם ההימורים באינטרנט רוב הגולשים הן בחורות. איך זה? כנראה שאתן אוהבות לבזבז את הכסף של הבעלים שלכן.

נכתב על ידי , 24/5/2004 21:08   בקטגוריות זבל של בני אדם  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)