ynet#n מספר שפלאפון הולכת על שינוי ארגוני, תדמיתי ומותגי (אגב, זה לא קצת מוזר שהם אומרים שהסיפור "נחשף לראשונה ב-ynet", והלינק מוביל לידיעה מ-01', בה מספר הכתב ש"פלאפון מצויה בשלבים מתקדמים [הדגשה שלי – על"א] של תוכנית אסטרטגית רחבת היקף, במסגרתה נבחנים גם צעדים משמעותיים כשינוי שם החברה והלוגו"? זאת אומרת, אם אני אכתוב פה שוואלה עומדת להחליף את הלוגו שלה, ועוד שלוש שנים זה יקרה, אני גם יכול להגיד שזה "נחשף לראשונה בחדר 404"?).
 
כחלק מהתוכנית, "בפלאפון ישימו מעתה דגש על פשטות: נציגי מרכז השירות של החברה הונחו שלא להשתמש יותר במילים מסובכות או בקיצורים וקיבלו ספר ובו קובץ הנחיות לגבי מילים שמותר ואסור להשתמש בהן".
 
מילים מסובכות? "כך למשל נאמר לעובדים שלא להשתמש עוד במילה 'רינגטונים' אלא לומר 'צלצולים'". אין ספק, זה מה שיחזיר את פלאפון להובלה בשוק הסלולרי. שוק הרינגטונים רותח, גם אצל חברות הסלולר וגם בצד של תעשיית המוזיקה, ופלאפון חוששת שלקוחותיה לא מבינים את המילה "רינגטון".
 
אולי שישתמשו בתחדיש* של שרון פרמינגר, "שירצול".
 
(תודה, צב1)
 
* ולו ידעו ב-ynet כמה מסובך להגיע ללינק לפוסט בבלוג המחשבים שלהם, ודאי היו מעריכים את מאמצי יוצאי הדופן להשיג את הלינק הזה.