לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2003

פשוט לא עומד בזה


ושוב יום השואה, ושוב תהיה מחר צפירה, ושתיים בשבוע הבא. ושוב אני אצטרך להתחבא דקה בשירותים של המפעל.
 
כי מצד אחד, אני לא מרגיש בנוח לעמוד בצפירה, ולא מזדהה עם הקונספט, לא עם זה בו המדינה אומרת לי איך להתאבל, ולא עם זה בו היא אומרת: "תתאבל עכשיו, ולמשך דקה". מזכיר לי את הבדיחה על הפעוט שאחיו חוזר מהצבא ומציג לראווה את הרובה.
"מה זה?", שואל הפעוט.
"זה רובה", עונה האח.
"מה זה עושה?"
"הורג".
"תהרוג רגע".
ופתאום יש לי הזדהות מוזרה עם החרדים, שמככבים בסשן צילומי האופנה השנתי של תראו-איזה-מניאקים-גם-לא-משרתים-בצבא-וגם-לא-מכבדים-את-זכר-החללים.
 
ומצד שני, אני לא מרגיש בנוח להמשיך ללכת, לעבוד, לדבר, לחיות, כשמסביב כולם עומדים דום. גם כי זה סוג של לחץ חברתי, וגם כי אני לא רוצה שיחשבו שאי-העמידה שלי היא התרסה נגד זכר הנופלים (היא כן התרסה, אבל נגד האבל המוכתב), או שלבי גס בהם.
 
פעם עבדתי בבניין משרדים, מהסוג שנראה שהוא עשוי רק מחלונות זכוכית ירוקים, והצפירה לא חדרה לשם. למרבה האירוניה, אני הייתי היחיד ששמע אותה, כי הייתי כהרגלי עם אוזניות מכוונות על גל"צ.
 
יש דברים שפשוט אי-אפשר להפגין נגדם, וצריך להתכופף ולתת להם לחלוף. בעוד דקה אשוב.
 
תן לי כותרת
קוראי חדי-העין ודאי שמו לב שהזנחתי קצת את הפינה "תן לי כותרת". מזל שאין לי קוראים חדי-עין.
נכתב על ידי , 28/4/2003 21:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)