לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2003

זוגתי שתגדיל


יאיר לפיד, מספרת לנו הגיברת עם הסלים, לא מבין במידות של חזיות. אולי לאשתו ליהיא יש משהו ללמד אותו? צוות חדר 404 יצא אל השטח, לבדוק מה יש לגברת לפיד לומר על מידות חזיה בפרט והחזה הנשי בכלל:

"מהוליווד נשלחו אלינו תמונות של אלילות מין בנות 50, עם חזה שפטמותיו דוקרות את העננים, עור מתוח כמו של דרבוקה ותחת בגודל של אפונה (כן, גם זה אפשרי בניתוח). ואז פמלה אנדרסון התחילה לעשות הנשמות בחוף הים, ונדמה שכולן פצחו בריצה למצוא מישהו אמין עם סכין. רק הגברים לא ממש חשבו שהציצים של מורן (אייזנשטיין) הם דבר נורא. להפך, הם היו מאוד מרוצים. נשארה רק שאלת הפחד. נראה שהדבר היחיד שמבדיל בימינו בין פצצה (מורן) לקציצה (אנחנו) הוא אומץ הלב [...] אני בינתיים אשאר כמו שאני, אבל רק עד שיהיה לי אומץ, כי מה לעשות, אם יש מה לשפר (ובהחלט יש), אז למה לא?"
("ההבדל בין מורן אייזנשטיין לביני", עיתון תל אביב, 25.04.03)
 
"להניק זה נפלא"
("הנקה. לא חייבים", שם)
 
"הסיבה היחידה שלא ירדתי לאילת בזמן המלחמה היא לא בגלל שאני אמיצה במיוחד, פשוט לא מצאתי את החלק העליון של הבגד ים [...] המגמה האופנתית בקטלוגים היא: בטן שטוחה, חזה שופע וישבן בהיקף של מצית. גם אני נראית ככה בתאורה מסוימת. קוראים לה חושך [...] שמחתי לגלות שגם אצל אוברזון וגם בסמאש יכולתי לערבב בין הדגמים והמידות וליצור לי את הביקיני המושלם (וזה לא שאני צריכה חזייה גדולה ותחתון קטן, לצערי)"
("לקנות בגד ים ולהישאר בחיים", 28.03.03)
 
"כמו כל דבר, גם זה התחיל בקטן, רק שזה אף פעם לא גדל במיוחד. הציצי שלי. ולא, מעולם לא השלמתי עם זה [...]  פגשתי את חזיית הפוש-אפ, שהפכה מאז לדבר הקרוב ביותר ללבי. בהתחלה הסתפקתי במיני פוש-אפ, אחר כך הלכתי על הדבר האמיתי ובסוף, בלי בושה, קניתי את זאת עם הג'ל. בששון ובדילוגים ריחפתי בעולם משתאה על הכמעט-חריץ הסקסי שלי [...] התחלתי בגמילה. מדובר בתהליך כואב שבו אני משננת לעצמי שוב ושוב מנטרות משנות ה-60 על כמה טבעי-זה-יפה, על זה שאני צריכה לאהוב את הגוף שלי (כאילו שיש לי ברירה ומישהו הולך להחליף לי אותו) ועל זה שיום אחד האופנה תשתנה וכל אלה שעשו הגדלה יצטערו. אבל השבוע, כשבאמת רציתי לדפוק הופעה, שכחתי הכל וכמו נרקומנית חזרתי אליה, לפוש-אפ ההיא, שנשארה במגירה בטעות אחרי שזרקתי את כל השאר והצצתי לי בחריץ בגאווה"
("תגידי שלום לפוש-אפ, 07.02.03)

 
פינת ה-Gotcha
לא רק למעריב קורים הדברים האלה – כך נראית כותרת הודעה לעיתונות שפורסמה באתר החדשות של יאהו:


יאהו, תתביישו!
נכתב על ידי , 7/5/2003 22:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)