לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2003

מי אני?


רציתי לתת פה המלצה לאיזה בלוג, והתלבטתי מה לומר עליו, איך לתאר אותו. ואז הלכתי להירשם לאינדקס הבלוגים הישראלי, זונת רייטינג שכמוני, ולא ידעתי מה לכתוב בתיאור הבלוג שלי עצמי. זה קרה גם כשרציתי לקטלג את הבלוג שלי בקטגוריות שנוספו לישרא.
 
נתחיל בהמלצה: גריי, שכותב כבר יותר משנה, משלב באופן קריא ונעים בין רשומות אישיות לבין פוליטיקה זועמת אך משועשעת (תחשבו עופרניקוס).
 
ונחזור לסוגיית ההגדרה: מה אני?





  • גרפומן קשקשן, זה ברור, אבל זה לא מייחד אותי משאר הבלוגרים.
  • גולש אינטרנט אובססיבי – כנ"ל.
  • קורא אובססיבי של ניוזלטרים וקבוצות דיון.
  • מבקר תקשורת דמיקולו (אבל אז אני מסתבך עם הגיברת, ותאמינו לי, אם יש משהו שאני לא עושה זה להסתבך עם הגיברת).
  • מאתר שגיאות וטוחנן זו בזו.
  • אחראי דסק חדשות הסקס בבלוגיה (מינוי של הגיברת).
  • הגיגן חברתי-פוליטי במובן היותר כללי ורחב של המילים.
  • ודבר אחד שאני לא: כותב יומן אישי

למישהו יש רעיון איך לכנס את כל הדברים הנ"ל, ועוד כמה שבטח שכחתי, לסאונד-בייט שאפשר לשים בכותרת הבלוג?
נכתב על ידי , 10/5/2003 15:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)