"פרטנר orange ממשיכה בחדשנות תמידית בפעילות הסיגמנטיאלית שלה ופונה בימים אלה בפעילות קיץ מגוונת לצעירים ולצעירים ברוחם...וזאת כחלק אינטגרלי מפעילות תת המותג bu orange. אורנג' מאמינה שבטיפול ייחודי וחדשני בלקוחותיה ובהשקעת משאבים להנאתם, היא מגדילה את המודעות, הנאמנות ואת שביעות הרצון.
orange קבעה לעצמה קו אסטרטגי לפעילותה השיווקית - בתחומי החדשנות, פעילות המשכית ויצירת מסורת ופעילות לשימור, כאשר בעולם החדשנות - פונה הפעילות לחווייה שונה ומפתיעה, המותאמת לערכי המותג, בעולם של פעילויות מתמשכות ויצירת מסורת – פועלת פרטנר לניכוס טריטוריות תדמיתיות המשקפות את אישיות המותג (דוגמת פסטיבל הקולנוע זו השנה החמישית, play & music, זו השנה השנייה ועוד) ובתחום פעילות השימור - פועלת פרטנר בקרב לקוחותיה בפלחי אוכלוסיה שונים להגברת ההנאה שלהם ולחיזוק שביעות רצונם" – איריס בק, סמנכ"לית השיווק של אורנג', מתוך הודעה לעיתונות על אירוע הקיץ Play & Music 2. יחצנות: רני רהב.