לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2004

הבהרה והתנצלות


במרץ הבעתי פה את שעמומי ממדור "המועדפים" של קפטן אינטרנט, וגרסתי שהוא עומד להיות משעמם יותר לאחר שלסלבריטאים שממליצים שם על אתרים יצטרפו גם ממליצים אלמוניים. כדוגמה הבאתי את הראשון מביניהם, עידו דניאלי.

 

דניאלי קרא את הדברים שכתבתי, נפגע ופרסם תגובה בה הוא דורש התנצלות:
"נראה לי פה שנעלמה חופש הדיבור, אז מה אם אני קטין? זה אומר שאי אפשר להתייחס אליי בכבוד? זה שאני אולי לא רושם בשפה גבוהה(וגם לא מנסה ד"א) זה לא אומר שאפשר להתחייחס בכזה זלזול! הפעם הגזמת(לא קראתי כתבות קודמות שלך אבל לרדת ככה על אנשים?) גם עליי וגם על הח"כית מה אסור להביע דעה? זאת דעתי אלו האתרים האהובים עליי! אתה לא אוהב את זה? לא מוצא חן בעיניך? אין לי מה לעשות עם זה. זאת דעתי. נקודה.

למה בדיוק התכוונת לאנשים כמו עידו דניאלי? מה אני מייצג זן חדש של אנשים? זאת הייתה תגובה מאוד מעליבה, אני דורש התנצלות מיידית".

 

 

התגובה של דניאלי פורסמה לפני חודש, אבל עקב תקלה מתמשכת מאז עבר ישראבלוג לנענע, אני לא מקבל עדכונים לאימייל על תגובות חדשות שנוספו. היום שלח לי דניאלי את תגובתו לאימייל. אני מפרסם את התשובה שלי פה ולא בתגובה המקורית, כי אני מניח שאין יותר מדי אנשים שיגיעו לפוסט המקורי ויזכו לקרוא אותה:

 

 

> אז מה אם אני קטין?
לא אני הדגשתי את העובדה הזאת. המדור בקפטן הדגיש אותה, ואני ציטטתי. ודאי שזה שאתה קטין לא אומר שלא מגיע לך יחס של כבוד.

 

>זה שאני אולי לא רושם בשפה גבוהה(וגם לא מנסה ד"א) זה לא אומר שאפשר להתחייחס בכזה זלזול!
אתה צודק. הביקורת שלי לא היתה צריכה להיות עליך (אני מקווה שעם הזמן תבחר כן להשתמש בשפה גבוהה, אין בזה כל בושה), אלא על העיתון שבחר לפרסם טקסט כזה ולא לערוך אותו, או לבקש ממך לנסח אותו בבהירות (דבר שעושים גם לכתבים הכי מוכשרים בעיתון).

 

> לא מוצא חן בעיניך? אין לי מה לעשות עם זה. זאת דעתי.
ודעתי היא שהמדור הזה בקפטן משעמם. זה לא קשור אליך, אלא למהות של המדור – כתבתי שהמדור המשעמם-ממילא הולך להפוך משעמם יותר, כי אפילו הברק שהסלבז לכאורה נותנים לו לא יהיה עוד (רעיון מטופש, בדיעבד: האתרים האהובים על האחיות פיק לא מעניינים אותי יותר מהאתרים האהובים עליך). ודאי יש אנשים שדווקא אוהבים את המדור הזה, אבל אתה ודאי מסכים שזכותי להביע בקול את שעמומי מהמדור.

 

> למה בדיוק התכוונת לאנשים כמו עידו דניאלי? מה אני מייצג זן חדש של אנשים?
כשכתבתי "אנשים כמו עידו דניאלי", התכוונתי לתת אותך כדוגמה למישהו שאינו מפורסם שממליץ על אתרים במדור הזה. הזן היחיד שאתה מייצג בדוגמה הזאת הוא זן האנשים הלא מפורסמים, הרוב המוחלט והמוצלח בחברה שלנו. בדיעבד, הניסוח הזה נשמע יותר טוב בראש שלי מאשר בבלוג, ועל כך אני גם מתנצל.

נכתב על ידי , 14/7/2004 15:27   בקטגוריות במומו פוסל  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)