www.room404.net הבלוג עבר לכתובת www.room404.net |
כינוי:
בן: 45 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
מאי 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
| 5/2003
פרקליטו של השקרן הגיברת התלוננה לפני כמה ימים על איש טלמרקטינג שהצליח לדחוף לה מינוי* למעריב (מניסיון אישי, אלה של מעריב הכי גרועים). הנה שיטה חדשה להתמודדות עם האנשים (?) האלה: טלמרקטינג: "שלום, האם תהיה מעוניין לרכוש מינוי לניו יורק טיימס?" לקוח: "זה העיתון הכי גרוע בעולם." טלמרקטינג: "למה אתה מתכוון?" לקוח: "אתה לא יכול לסמוך על שום דבר שהם אומרים. הם מדפיסים שקרים." טלמרקטינג: "אה, כן" (ניתוק). כמובן שצריך למצוא הסברים ספציפיים לכל עיתון, אבל מכיוון שזהו תחום עיסוקה של הגיברת בבלוגה, אני בטוח שהיא לא תתקל בקשיים מיוחדים. * שאף אחד לא יתווכח איתי על הסוגיה הלשונית של מנוי-מינוי: מנוי הוא האדם שרכש מינוי לעיתון.
| |
|