לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2003

תורה יהודית עתיקה, מתחיל ב-ק'


שני דברים תרמה ישראל לעולם ההשכלה של ימינו: קבלה וקרב מגע.
 
מכיוון שמדונה תפסה את הראשון, אימצה קריסטנה לוקן את השני. לוקן היא דוגמנית שתשחק את הטרמינייטורית בסרט החדש בסדרת הטרמינייטור ("שליחות קטלנית"), T3.
 
מה זה Krav Maga, היא נשאלה בראיון למגזין החדש Maxim Goes to the Movies.
"זו צורת לחימה ישראלית שהם מלמדים בצבא, גירסה באמת משופרת של קרבות רחוב. אני אומרת לך, היו כמה רגעים שהייתי רוצה להילחם באנשים מסויימים..."
 


ה-Krav Maga פגע גם בה עצמה: "אתה רואה את הבליטה שיש לי על האצבע? מדריך ה-Krav Maga שלי אמר לי, 'קריסטנה, את הולכת למצוא את עצמך עושה דברים שלא היית עושה בדרך כלל'. אני רק עשיתי לו, 'אה, בסדר'. ואכן, יום אחד ננעלתי מחוץ לביתי והחלטתי, אני פשוט אתן אגרוף דרך החלון ואכנס. זה נשמע כמו רעיון הגיוני באותו רגע. זה לא עבד בפעם הראשונה, אז הייתי צריכה לתת את האחת-שתיים עוד פעם. וזה עבד בפעם הזאת. זה נכנע. ואני דיממתי. זה היה טיפשי. אתה נכנס לחלק שונה לגמרי של עצמך".
נכתב על ידי , 5/6/2003 13:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)