לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

9/2004

טיטאנצ'יק


סדרת הריאלטי-אינטרנט "היאכטה" הטילה אמש עוגן סופי. הנה טיוטה שהכנתי בערב הראשון של התוכנית, ובסופו של דבר לא התממשה לכדי כתבה.

 

___


 

בראשית נדחה השידור מ-20:30 ל-22:00, מה שהעמיד אותו ראש בראש מול "פרויקט Y". למונה בראש אתר "היאכטה" היתה הגדרה מאוד ליברלית למושג "שניה", שהתארכה אצלו לפי שלוש מגודלה המקובל.  השעה בעולם האמיתי הגיעה כבר ל-22:15.

 

כשהגיע המונה ל-00:00:00, כוח ההתמדה גרם לו להמשיך לספור לאחור, עד מינוס 40 לערך. אז נעלם לפתע האתר כולו, ובמקומו הופיע הודעה מינימליסטית באנגלית, עליה חתום Walla! Cellular Team, לפיה "הסקריפט עובד רק בסלולר". רפרוש אחד, והמחשב החל לגמגם, לקרטע ואז התמוטט.

 

אתחול, כניסה לאינטרנט, כניסה לאתר, והשידור באוויר. דניאלה דורון המנחה יושבת מול המשתתפים על היאכטה החונה, ולשבירת הקרח משחקת איתם משחק חברה (תחקירני היאכטה אספו עליכם פרטים מביכים. עכשיו נחשו מי המתמודד שהתחיל עם בת דודתו). המצלמות תזזיתיות ורועדות, איכות השידור, במצלמות הגלויות והנסתרות כאחד, מפוקסלת קלות אך סבירה, תחרות רצינית לטשטושים של פרויקט Y2. הצלם והמקליט מתבקשים למצוא דרך לא להיכנס לפריים.

 

לחיצה על כפתור צ'ט התוכנית, בניסיון למצוא שיחה מעניינת יותר מזו שהתנהלה על הסיפון העליון. הייתם חושבים שהוא ייפתח בחלון חדש, או לפחות שעמוד הצ'ט יחזיק חלון וידאו קטן, כדי שאפשר יהיה לצ'וטט ולצפות במקביל. מסתבר שטעיתם: לוגו התוכנית והבאנר הפרסומי (לחיבור שני המגה של בזק בינלאומי, הספונסרית של היאכטה) מהותיים הרבה יותר.

 

כחמישה נוכחים בזמן נתון בצ'ט, לא הכי קומוניקטיביים. "מי זה יאכתה?", שואלת שוש ומיד מתקנת: "יאכטה*?". "יאכט כלום" נופח לאוויר את השאלה שכולם פוחדים לשאול: "נראה לי שזה אכזבה, לא?" ומצד שני, מיד שואל את "בובה מצחיקה" למה היא לא רוצה לראות. "חשבתי שיהיה יותר סבבה, אבל משעמם", היא מסבירה, ואז מתלוננת על המסחור: "כל מקום התוכי המעפן הזה!!! קלטנו שזה בזק בינלאומי". "יש להם מזל שיש פרסומות בערוץ 2", מבהיר אלירן, ושניות ספורות לאחר מכן אומר: "חזר הסרט בערוץ 2 אז ביי בינתיים (משחקי ריגול)".

 

דניאלה דורון מספרת למשתתפי התוכנית: "אם למישהו פה לא ברור, הכל פה משנה". "אני לא מושלם, יש לי באגים", מתוודה המתמודד דותן שור. "אם בת הזוג שלי תכניס לי אצבע לעין, זה יכול להוציא אותי מדעתי". אם בת הזוג שלי תכניס לי אצבע לעין, אולי אצליח להישאר ער מול השעממת. אני מחליט לוותר.

נכתב על ידי , 13/9/2004 02:03   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)