לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2004

"יש פה מישהו מבאר שבע?"



פרופ' יעקב זיו, נשיא האקדמיה הלאומית למדעים: אני גומר בראש השנה הבא עלינו לטובה את התפקיד שלי, הנשיא הבא הוא מנחם יערי מהאוניברסיטה העברית, על פי החוק אם הנשיא הוא איש חטיבת מדעי הרוח והחברה, סגן הנשיא הוא איש חטיבת מדעי הטבע –



יו"ר ועדת המדע של הכנסת, ח"כ מלי פולישוק-בלוך: אם זה אישה זה עוד יותר טוב.


 


•••


 


מתן וילנאי: למרות ההישגים ואנחנו עדיין בחזית העולם, צריך לשים לב למגמות וכולכם ערים למגמות, במגמות אנחנו בנסיגה, במגמות מצבנו טוב פחות ממה שהיה לפני עשר או לפני עשרים שנה וזה הדבר שצריך להדאיג וכולנו מכירים היטב את הדוגמא של אירלנד. אתם יודעים על מה אני כועס? על משחק הכדורגל של אתמול. מה יש ליוון שאין לנו? 


מיכאל איתן: רואים שחבר הכנסת מתן וילנאי היה שר המדע והספורט.


מתן וילנאי: יש מכנה משותף, שזה רוח האדם והיכולת שלו, אבל מה שם. שם יש שיטה ואכן מאמן גרמני שעובד בשיטות מיושנות, כל כך מיושנות שהוא הגיע רק ראשון.


 


•••


 


מתן וילנאי: שמענו שם את המספרים והמספר היה חמש מאות או שש מאות מיליון שקל שיתנו מענה לחינוך הגבוה ואף אחד אותי לא ישכנע שממשלת ישראל אין חמש מאות מיליון שקל לעניין הזה. עם שלוש מאות ארבע מאות מסתדרים מצוין, אני דרך אגב יודע איפה הכסף נמצא.


מלי פולישוק-בלוך: בצבא.


 


•••


 


מלי פולישוק-בלוך: קפיטריה זה דווקא נחוץ, כי החוקר בלי קפה לא יכול.


 


•••


 

מלי פולישוק-בלוך: יש פה מישהו מבאר שבע? 

 

•••

 

מיכאל איתן: אתם רואים את הגרף שנמצא בעלייה,

מלי פולישוק-בלוך: בירידה, הכחול זה התחזית השאיפה, הירוק זה המציאות.

 

•••

 

מלי פולישוק-בלוך: אם הזכרתי בנייני פאר מול תוכן, אני הייתי בסיור במפעל הפיס לפני כשבוע, ואני ביקשתי מהם ואני פונה גם אליך מיכאל איתן, כמי שיש לו מהלכים, לליכוד יש שם השפעה, לדירקטוריון מפעל הפיס, להקצות יותר כסף וגם שם יש למעלה ממיליארד שקל שמחולק.

 

•••

 

פרופ' זאב תדמור, יו"ר מוסד שמואל נאמן: אני חושב שהיית היושבת ראש הטובה ביותר של ועדת המדע.

מלי פולישוק-בלוך: תודה רבה.

 

 

 

(מתוך פרוטוקול ישיבת ועדת המדע, 5/7/2004)

נכתב על ידי , 12/10/2004 01:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)