לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2003

צ'יקי מתלוצץ עם קוראיו


זה לא ייגמר, אה?
 
צ'יקי סתם את הפה לטוקבקיסטים, בנימוק ש"היות והטוקבקים נוטים להיות מוצפים בהשמצות משעממות או באמירות שבח סתמיות [...] יפורסמו רק תגובות מושקעות, מנוסחות, האומרות דבר-מה בעל ערך – משהו המזכיר מכתב למערכת. אם כוונתכם אחרת, אל תבזבזו את זמנכם".
 
כמה מהם שלחו לו את תגובותיהם, והוא השיב להם בטורו. דוגמה: "אשמח לראות את תמונתך ולפרסם אותה בשער הבלוג הבא. במקרה שתסרב, אניח שאתה נער שמנמן ומלא חצ'קונים שלא מקיים כמעט יחסים סקסואליים מחוץ לגבולות המחשב, כפי שגם עולה מסגנון כתיבתך המעופש".
 
מתשובותיו הספק-אדישות-ספק-מתאדשות, לא נראה שהוא באמת מוטרד מדברים קשים שמוטחים בו. מעניין איך הוא יגיב כשעמיחי שוב ייכנס בו.









 
ועמיחי, הוא עצמו עשה לקוראים תרגיל נכלולי בטורו האחרון, שהוכתר בכותרת הפרובוקטיבית-בכוונה "טאטו בעירום מלא". הפראיירים* שנכנסו גילו שמדובר בשיעור חשוב בתקשורת:

"האינטרנט משקרת את הגולשים שלה שוב ושוב כדי למכור להם את אותו ריגוש מתוק שחשתם בשנייה שהקלקתם לתוך הטור הזה, להוטים אחרי הפיתיון שהבטיחה הכותרת. אבל מה קורה כשאנחנו כבר בפנים?"
 
"הפרסומות ברשת איבדו לגמרי את האמון שלנו. הבאנר מבטיח 'הקלק כאן וקבל 10,000 שקלים' או 'רוצה מכונית חדשה במתנה?', ואנחנו יודעים בבירור שאין כסף, ואין מתנות. יש סתם מישהו שמשקר במצח נחושה כדי למשוך אותנו פנימה, וכבר למדנו להתעלם ולהמשיך לגלוש מבלי להתפתות".
 
"וכפי שאני רואה את זה, עכשיו מגיע תורו של התוכן לבגוד בנו וזאת כבר רק שאלה של זמן עד שנפסיק להקליק גם כאן פנימה בכזאת תמימות. מי שבונה על כותרות מסוג טאטו בעירום מלא, כדאי שייפרד באותה הזדמנות מהגולשים שלו. יש טריקים שלא נסכים לאכול יותר מפעם אחת".





 
מערכת חדר 404, יותר משהיא אוהבת סקס, אינה אוהבת לשקר לגולשיה, ובסיוע סוכנות הידיעות הלמו, מביאה את תמונות העירום המדוברות:


 
* עדכון 03.06.2003
עמיחי שלח לי היום אימייל בזו הלשון:
"ראיתי שהזכרת את הכתבה שלי על טאטו בבלוג שלך
תודה. זה מחמיא מאוד
 
אני יכול לבקש בקשה קטנה?
אם לא קשה לך
 
במשפט: הפראיירים שנכנסו גילו שמדובר....
 
תוסיף בבקשה את מספרם:
XXXXXXXX הפראיירים שנכנסו גילו שמדובר...
 
תודה
 
עמיחי (שאמא שלו זונה)".
 
במסגרת הדיון על התרגיל של עמיחי, הייתי שמח להוסיף את המספר האמיתי (שצוין באימייל המקורי, ואני החלפתי באיקסים). אבל אני חושש שמספרי כניסות לאתרים הוא סוד מסחרי בקרבות הפורטלים, ואני לא חושב שהעורך שלנו ישמח אם אני אפרסם את זה פה. אני כן אציין שהיא הגיעה לחמישיית הכתבות הנקראות ביותר בחיים ברשת.
נכתב על ידי , 2/7/2003 15:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)