לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2003

אני צופה בעיות


הצופה, מין עלון יומי של המפד"ל, איים להגיש תביעה נגד אתר הפורומים הייד-פארק על פרסום תמונות עירום של גולשים לצד גליונות של הצופה בפורום "תמונות הגולשות ובני זוגן בלבד".



הסבר קצר: צילומי העירום אינם מנהג ייחודי של ציבור החזיות הסרוגות. מדובר בהוכחה – צילום עירום עשוי להגיע ממקומות רבים, וכדי להוכיח שאכן מדובר בישראלים, הם מצטלמים לצד גיליון של עיתון ישראלי. למה דווקא הצופה ולא ידיעות או מעריב? כנראה טוויסט חינני של הגולשים, שמצחיק אותם הקישור בין עירום וחרד"לים.

עורך העיתון, גונן גינת, כתב למנהלי האתר כי "מדובר בפגיעה קשה בשמו הטוב של הצופה, בבעליו, בעורכיו, בעובדיו, ובקוראיו, ונזק זה הינו רב ביותר. זו גם פגיעה בתדמיתו של העיתון, במוניטין שלו, בין היתר בהיותו מוכר בציבור כ'עיתון דתי'" (ומה עם הפגיעה המתמדת במוניטין שלו, בין היתר בהיותו מוכר בציבור כ"עיתון גרוע"?). אחת התמונות, אגב, מציגה בחורה עירומה, ובתוך שקית זבל, ברקע של התמונה, נראה בקושי העמוד הראשי של הצופה. יאללה יאללה.

אנשי הייד-פארק, שנתבעו ממש לא מזמן על ידי אנשי ש"ס, כיסו את הלוגו של הצופה ויצאו בקמפיין "תחת מתקפה", ממש כמו שרוטר.נט הכריז אחרי שנתבע על ידי יואב יצחק. הבלוגר דגי שמשון התלבש על הנושא (כאן וכאן), ואילו הצביק, הוא דווקא התפשט עליו.


 
והאיש החליט "על הקמת תנועה, פוליטית אם תרצו, של קוראי 'הצופה' בעירום. לא עוד מיעוט מוקצה! לא עוד ציבור נידח! מעתה נלך ברחובות הערים ונאמר בקול גדול: כן, גם אני קורא את עיתון 'הצופה' בלבוש אדם, חווה ותינוק. אם אני יכולתי להציב משמנים לבנים ושעירים אל מול פני הציבור, הרי שהאחרון יוכל כבר לעמוד בהכל".
 
מאץ' מאץ' ריספקט. מערכת חדר 404 קוראת לכלל בית ישראל: שלו בגדיכם מעל גופיכם והצטלמו עם העיתון האהוב עליכם. פרסמו את התמונות בבלוגיכם ושלחו לינק, או שלחו את התמונות ישירות לכאן. אני מבטיח לתת להן את הכבוד הראוי.
נכתב על ידי , 2/7/2003 11:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)