לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חדר 404


חדר 404, הבלוג של עידו קינן, נמצא כאן. אם עוד לא עברתם ו/או לא עדכנתם את הלינק אצלכם – זה הזמן.
נכתב על ידי , 5/11/2005 19:47   בקטגוריות אניהו  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדר 404 חזר


בכתובת room404.net

חדר 404
נכתב על ידי , 25/9/2005 13:19   בקטגוריות אניהו  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדר 404 בבית זמני


http://404.bit.co.il/
נכתב על ידי , 8/7/2005 10:16   בקטגוריות אניהו  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרידה


באמת שכבר חשבתי שזה לא יקרה.

 

יומיים עברו מאז הושקה הבלוגיה החדשה של תפוז אנשים, ואיתה תוכנה שמאפשרת לבלוגרים – גם של תפוז וגם של המתחרה ישראבלוג – לגבות את בלוגיהם. אפילו ציוץ מחאה לא נשמע מכיוונה של נענע, שנמצאת בשיתוף פעולה עסקי צמוד עם ישראבלוג. אבל היום בצהריים התגלה שישראבלוג חסמה בחשאי את התוכנה. המשמעות: משתמשי ישראבלוג כבר לא יכולים לגבות את הבלוג שלהם באמצעות התוכנה של תפוז.

 

חשוב להדגיש: המטרה העיקרית של התוכנה היא לאפשר לבלוגרים בישראבלוג לעבור דירה לתפוז. האפשרות של הישראבלוגרים לגבות את התכנים שלהם היא משנית בלבד. השקת התוכנה היתה עקיצה מוּדעת ומכוונת לכיוון ישראבלוג, הבלוגיה הגדולה והפופולרית בישראל. עוד לפני השקתה, אנשי תפוז חזו, אולי אפילו קיוו, שישראבלוג תחסום את התוכנה ותתן להם יחסי ציבור חינם.

 

ישראבלוג היתה יכולה לרחוץ בניקיון כפיה אם היתה מספקת כלי גיבוי מקביל משלה. אלא שבעוד התוכנה של תפוז מגבה את הבלוג פוסט אחרי פוסט, כולל תגובות, בפורמט התקני XML, הרי שבישראבלוג יש שתי שיטות גיבוי פרימיטיביות: קובץ HTML אחד גדול, או קובץ וורד אחד ענק. אלוהים שישמור.

 

בנענע עוד מעזים לומר ש"המערכת המתקדמת של ישראבלוג מאפשרת לכל גולש לעשות בתכניו כרצונו כולל גיבוי פנימי", ולא מתפוצצים מצחוק. אגב, כבר דיברנו על זה שכלים רבים שניתנים בתפוז חינם עולים כסף בישראבלוג?

 

 

רגל גסה

 

מי שהופתע מהצעד של נענע, כנראה לא היה פה כשהיא נכנסה לשת"פ עם ישראבלוג. הרגל הגסה של נענע גרמה אז למרד רעשני של בלוגרים, שכעסו על שינויים שבוצעו במערכת מבלי להתייעץ איתם או אפילו להודיע להם מראש. בנענע לא למדו אז, ומסרבים ללמוד גם היום, את לקחי האיחוד הכושל של קהילות וואלה ו-IOL, שהעביר מסה של משתתפי פורומים לתפוז והפך אותו לאחד האתרים הבולטים בתחום.

 

בתגובתה לחסימה, טענה נענע שהיא מונעת "העתקת תכני מקור מאתרים אחרים". נכון, אבל לא מדויק: אלה תכני מקור של הבלוגרים, לא של נענע, גם אם נענע שותלת עליהם באנרים ועושה מזה כסף. בתחתית הבלוג שלי בישראבלוג, ליד הסימן (C), כתוב: "הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת". בנענע אומרים ש"בישראבלוג, כמו באינטרנט, קיים החופש לכל בלוגר לעשות עם הבלוג כרצונו". אני לא מתכוון להישאר בבלוגיה שמונעת ממני לממש את זכויותי בתכנים שלי ולעשות איתם כרצוני. היו שלום.

 

(הפוסט פורסם גם ב-NRG מעריב)

נכתב על ידי , 23/6/2005 17:19   בקטגוריות אניהו  
126 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים זה לא כאן


הדבר האחרון שאני רוצה לעשות שעתיים מעכשיו זה ללכת לחוף הים ולהיפגש עם חבורה של אנגלוסקסים שאני לא מכיר. צירוף מקרים מהמם גרם לכך שזה בדיוק מה שאני הולך לעשות. אני אוהב את העבודה שלי, אבל מוצא את עצמי מקנא באנשים שאוהבים את החיים שלהם.

 

בחודש האחרון, לא מעט אנשים שמעולם לא ראיתי ידעו מי אני בפגישה פנים אל פנים, ואמרו "בלוג" כשהרמתי גבּת "מאיפה?". דווקא עם האנשים שמכירים אותי מהחיים ובאים לבלוג יש לי בעיה.

 

מישהי שלעולם לא אדבר איתה אמרה לי ש"חשיפת ערוותך בציבור היא אמנם סקסית בעיני הקורא המצוי, אך למעשה היא פשוט משפילה". אולי היא צודקת. אולי היא תפסיק להיכנס לבלוג שלי.

 

יצאתי להפסקה. Under Construction.

נכתב על ידי , 7/6/2005 19:17   בקטגוריות אניהו  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התנצלות


עשיתי פה מעשה לא יפה, ולא הייתי לבד בזה. בלהט הכעס על ספאם התגובות הפקאצי, השתלחתי בבלוגרית בת 12, ובלי להתכוון* השתמשתי בכוחי לרעה וגרמתי לחלק מהקוראים שלי להגיע אליה לבלוג ולהשתלח בה גם כן. לא בדיוק כוחות.

 

היא חשבה לעזוב, ואז התחרטה, וטוב שכך. בריונות מילולית שמופנית נגדך היא לא סיבה לעזוב, בדיוק להיפך (ומי כמוני, שבע טוקבקים פה ובאתרי החדשות בהם עבדתי, יודע כמה זה נכון).

 

היו צדיקים בודדים שהעירו לי על מה שעשיתי, וכשהנימוקים הצטברו, הבנתי שטעיתי. אני מצרף פה את ההתנצלות, שנשלחה לבלוגרית ההיא באימייל, לא כדי להראות עד כמה אני גדול נפש (הסיפור הזה הוציא אותי מאוד קטן), אלא כדי להודות בטעות שלי בפומבי, ולתת למי שהצטרף לעליהום שלי על הבלוגרית ההיא חומר למחשבה.

 

שלום לך.

 
אני עידו קינן מהבלוג "חדר 404". כשפרסמת בבלוג שלי תגובה שקוראת לאנשים להיכנס לבלוג שלך – התעצבנתי, כי את לא הבלוגרית הראשונה שעושה את זה – את בערך הבלוגרית האלף. כנראה שלא ידעת כמה זה מרגיז, ולא עשית את זה מרוע לב.
 
אבל מה שאני עשיתי היה עוד יותר לא בסדר. ברגע של כעס העלבתי אותך בפומבי, וגרמתי לאחרים לבוא ולהעליב אותך, עד שרצית לעזוב את ישראבלוג. ממש לא התכוונתי שהקוראים שלי יבואו ויגידו לך דברים מגעילים. אבל זה קרה, ועל זה אני מתנצל. אני מקווה שלא נפגעת מדי, שלא תעזבי את ישראבלוג, ושאת מסוגלת לסלוח לי.
 
- עידו קינן
 

* באמת בלי להתכוון; כשאני רוצה להפעיל את הקוראים שלי, אני אומר זאת במפורש

נכתב על ידי , 3/6/2005 23:18   בקטגוריות אניהו  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ווטר-משהו


אני לא רוצה להגיד שרמזנו.

 

אבל רמזנו.

 

נכתב על ידי , 1/6/2005 22:08   בקטגוריות אניהו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ג'ון ריטר


כמעט שנתיים עברו מאז הפיק-אפ הגדול שבשמיים אסף את ג'ון ריטר על הסט של הסדרה "שמונה כללים פשוטים", שאז עוד לא הגיעה לארץ ומאז הספקתי להתאהב בה.

 

כרגע משודר ב-yes weekend אחד משני פרקי הפרידה מריטר, ואני, שכבר חודשים רבים מטשטש את עצמי בסמי ההרגעה של הסיטקומים האמריקאים התפלים ברובם, מוצא את עצמי בוכה בסדרה כמו שהרבה זמן לא הצלחתי לבכות בחיים האמיתיים.

נכתב על ידי , 28/5/2005 16:16   בקטגוריות אניהו  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיפה אדומה


מישהו, אני לא אגיד מי ואל תשאלו, עשה לי תרגיל, אני לא אספר איזה תרגיל ואל תשאלו, אבל מבחינה טופולוגית, אני לא אסביר מה זה טופולוגית ואל תשאלו, התרגיל היה זהה לזה שבבדיחה שסיפרתי פה לפני כמה זמן, ואל תשאלו איזו בדיחה, הנה היא:

 

 

אישה אחת הלכה לבקר את בנה. הבן התגורר בדירה שכורה עם שותפה, אבל האמא חשדה שהם זוג, ומסתירים זאת ממנה מאיזושהי סיבה.

 

הבן הכין ארוחה יפה, קנה יין ואפילו הוציא את הסכו"ם המהודר העשוי כסף. האמא ישבה שם, אכלה וניסתה כל הערב לנתח את המבטים של השניים ולהבין מה קורה, אך לשווא. היא אפילו התחמקה לרגע בתירוץ של שירותים והלכה לרחרח בחדרים שלהם, אבל מצאה מה שנראה כמו חדרים של שני שותפים לדירה, עם מיטה בכל אחד מהם.

לאחר מספר ימים הבן מתקשר לאמו ואומר: "תשמעי, אמא, זה לא שאני מאשים או משהו, אבל מאז הארוחה אנחנו לא מוצאים את אחד המזלגות".

האמא עונה: "תשמע, בן, זה לא שאני מאשימה או משהו, אבל אם היית ישן במיטה שלך כבר היית מוצא את המזלג".

נכתב על ידי , 18/5/2005 23:24   בקטגוריות אניהו  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



and growing





18/05/2005
 1,139
נכתב על ידי , 18/5/2005 23:03   בקטגוריות אניהו  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)