לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארס-פוטוגרפיקה


קלישאות צילום צלמים לא חסרות: הצלם מחזיק מצלמה; הצלם מצלם את עצמו במראה מחזיק מצלמה; רצועת המצלמה כתפילין. לכן מרענן כל כך לראות את הצילום של אלכס ליבק שצילם ידי מיכה קירשנר.

 

אני לא מחסידיו של קירשנר, בעיקר כי אני חובב snapshots טבעיים ככל האפשר (כמו אלה של ליבק), והוא בעניין של איפור ותאורה צבעונית. אבל הפעם זה עובד לו: על פניו של ליבק צוירה מצלמה, כשעדשתה היא עינו של ליבק. כפתור הצילום נמצא על הרקה, וליבק לוחץ עליה.

נכתב על ידי , 25/4/2005 11:38   בקטגוריות צילומים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חתול על הכתף


זאת לאוּרה, וזה קעקוע פני החתול היפהפה שלה:

צילום: עידו קינן (CC)

 

(לאוּרה, תשלחי לי בבקשה אימייל לכתובת שנתתי לך)

נכתב על ידי , 18/3/2005 19:23   בקטגוריות צילומים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sad Hair Day


מספרה ברח' יהודה הלוי, תל אביב:


צילום: עידו קינן

נכתב על ידי , 10/10/2004 20:44   בקטגוריות צילומים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנסת ישראל: נותנים לחתול לשמור


אני לא יכול להגיד שאני עוקב בקפדנות אחרי תחרות הצילום של מעריב, אבל תמונה אחת גרמה לי לדאבל-טייק עצבני:

(צילום: שלום יציב)

 

הסבר מדעי: החתול האמיתי עומד על הדגם המוקטן של הכנסת בפארק המיניאטורות מיני ישראל.

 

הצלם, שלום יציב, הוא חבר של עופרניקוס, שמבקש שתצביעו בשבילו ב-SMS. אני לא יכול להצביע, גם כי אני עובדי מעריב ובני משפחותיהם, וגם בגלל שמדובר ב-SMS שזו לגמרי לא טכנולוגיה לזקנים קהי-ראיה כמוני.

 

אם אתם בעד שלום יציב, השקיעו שקל באיש ושילחו את הטקסט 087 למספר 2344.



נכתב על ידי , 13/7/2004 23:47   בקטגוריות צילומים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר בצילום: תותים / יונה וולך


ממש כאן, אצל יפה וערומה בתיאטרון הרוסי.

נכתב על ידי , 5/5/2004 13:00   בקטגוריות צילומים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקור סטיב באלמר בארץ: התרשמות חזותית (2)



(צילום: עידו לא-אמין)
נכתב על ידי , 4/5/2004 11:41   בקטגוריות צילומים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקור סטיב באלמר בארץ: התרשמות חזותית (1)


  
  
  

(צילומים: עידו לא-אמין)

נכתב על ידי , 4/5/2004 11:36   בקטגוריות צילומים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעלומה בבלוג האוכל


מה זה?


רמזים:

1) זה הוצג במקור בבלוג האוכל.

2) זה לא תמנון.

 

תשובות יש לשלוח באימייל האפור.

נכתב על ידי , 27/4/2004 15:16   בקטגוריות צילומים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוסטלגיה רטרואקטיבית


אני מחטט בצילומים שצילמתי פעם (יולי 2000) ושאמא שלי גירדה מתחתית של איזו מגירה ושלחה לי. זה היה כל כך מזמן, בימים שבמצלמה היה פילם.

 

מוצא ערימה של תמונות מנחלת בנימין, ובאחת מהן מתגלה לי מלצרית חמודה, שצילמתי כי הקומפוזיציה שלה עם שתי הצלחות, אחת של צ'יפס ואחת של סלט עגבניות, מצאה חן בעיני באותו רגע.

 

ואת מי אני מזהה, עם שיער קצר ומבט זעוף-מקצועי? מישהי שלימים אעבוד כיסא אחד ממנה, ושתמיד נצחק יחד על עברה המלצרי. זה חייב להיות הדבר הכי מוזר שקרה לי בחודש החולף, אם לא מחשיבים את הנסיעה ללוד ולירושלים.


נכתב על ידי , 20/4/2004 00:09   בקטגוריות צילומים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תינוק שנשבה



רחוב שינקין (צילום: עידו לא-אמין)

 

עדכון

וציטוט מהעבר: "הנשיא קצב אמר שהתינוקות החילוניים הם נשבו" – ג'ודי מוזס.

 

נכתב על ידי , 27/2/2004 11:10   בקטגוריות צילומים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)