לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2004

פרידה


מיקסר (נענע תרבות) נפרד משני חברים ותיקים:

נכתב על ידי , 30/11/2004 23:53   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר מסוכן מהתחת של עופר שכטר


"היום כ"ט בנובמבר, היום בו הוקמה המדינה" – אסף הראל בתוכניתו אתמול.

(תודה, רובי גורדון)


אסף הראל. צילום: עידו קינן

נכתב על ידי , 30/11/2004 22:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניפגש מתחת לאאוטלוק בירח מלא


 

שמעתם פעם על מישהו שאומר על תקשורת אימייל שהיא "המאהבת הצעירה אך הדומיננטית"?

 

עכשיו שמעתם.

נכתב על ידי , 30/11/2004 22:34   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתנחלי רשת


בדיוק היום אזכרתי משהו על סקוואטרים (אנשים שפולשים לבתים נטושים ומתגוררים שם). מחפש לזה מילה בעברית. "פולשים" זה כללי מדי, לא? אבל בבלוג של מילי דיוויס, סקוואטרית, ראיתי שהיא קוראת ל-squat (בית שפלשו אליו) בשם המקסים "בית פלוש".

 

cybersquatters הם אנשים שמשתלטים על כתובות אינטרנט ששמותיהם דומים או זהים לשמות מותגים וחברות, בד"כ כדי למכור אותם בהרבה כסף לחברות הללו. לא מזמן פורסמה ב-NRG כתבה בנושא, והחלטתי לנסות עליה את התחדיש "מתנחלי רשת". איך נשמע?

נכתב על ידי , 30/11/2004 22:20   בקטגוריות מילים ושפה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נגן משהו, בּוי


החייל במחסום אילץ אותי לנגן קובץ מוזיקה על הלפטופ שלי כדי להיווכח שלא מדובר במטען חבלה.

 

חבל שמחסום וואטש לא היו שם לצלם את זה.

 

* סאטירה, או משהו כזה

נכתב על ידי , 30/11/2004 21:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סינמסוף


שמחתי לגלות שמיברג שותף לתיעוב שאני חש כלפי בית הקולנוע המודרני:

 

"מעולם לא הייתה לי אמפתיה לדליי הפופקורן האימתניים המותירים אחריהם שובל דביק של גרגירי תירס מנופחים ומצופים חומר כימי דמוי חמאה שריחו מזכיר נשורת רדיואקטיבית והשפעתו הבריאותית דומה. באותה מידה אני מתעב את דליי הקוקה-קולה – למרות שאני אוהב את הרעיון הכללי של קרח במשקה – שהאמריקאים יונקים ממנו בקש בקוטר של מנהרת הברחה ברפיח עד שהם מפיקים את הצליל המחליא של יניקה יבשה ורעשנית מתחתית החבית. 
 
[...]

 

נכון שהעסק משומן לעילא ובמשענת המושב המרווח יש שקע פלסטי להציב בו את דליי הנוזלים. אבל אני מהדור שהלך לקולנוע לראות סרט ולא לאכול ג'אנק-פוד, לשחק במשחקי טריוויה ולהתבשר, בקול רעם וצלצולים מחריש אוזניים, על הסרטים הבאים עלינו לרעה בכריסמס ובקיץ 2005".

נכתב על ידי , 30/11/2004 21:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דור שלישי דורש שלוש


פרסומת של סלקום על ראיון עם פרטנר בחסות מירס:

נכתב על ידי , 30/11/2004 21:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"יצפאן רק בפלאפון בדור ה-3"


 

אז כל עוד אני לא מתחבר לשם, אני מוגן*.

 

צילומסך מאתר פלאפון

 

ואם כבר בענייני יצפאן (חד פעמי, לא יקרה יותר), יצפאן קיבל מכתב מיעקב עדס, שמסתבר שהוא גם רב וגם מקובל חשוב, בו הוא מוכיח את קיומו של אלוהים (ואם זה היה עובר באימייל, זה היה נראה משהו כמו Fw:FWD:FW: Proof there is god!!! GADOL). את המכתב תוכלו לקרוא שם, אבל אותי מעניין לדעת למה עדס החליט לפנות ליצפאן בשם "אליהו יצפן".

 

"אליהו" אני מבין, זה שמו המלא של יצפאן, שם תנכ"י, של נביא. אבל מה זה "יצפן"? בחרדית מקובל לעוות שמו של אדם בלשון זלזול ("שלומית אלוני" היה להיט גדול בתחילת הניינטיז), אבל עדס פונה ליצפאן בכינוי "ידידי היקר", אז אני מניח שהוא לא ממש מנסה להשפילו, בטח לא במכתב אישי. הייתכן שהוא פשוט לא יודע איך מאייתים את זה? אבל השם המפורש מופיע בלוגו ענק בתחילת התוכנית. מסקנה: גם לרב עדס אין פלאפון דור שלישי.

 

* הסיכוי שאני אתחבר ל-HOT נמוך יותר מההומור של יצפאן.

נכתב על ידי , 30/11/2004 20:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריספקט כותרת


"עזבו את מיקי, יש wiki" – כותרת לכתבה בוואלה על WikiNews.
נכתב על ידי , 30/11/2004 15:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיתונאי מאוד מסוים


 

"חדשות נפלאות לעיתונאים מאוד מסוימים, שיכולים כבר עכשיו לפצוח בסדרת כתבות על שובו של הלמו, כולל טורי פרשנות על השפעת שובו על עתיד ברית נאט"ו וטורים אישיים מרגשים" – אבי מהגג על חזרתו של הלמו לכתיבה (קטעי קישור, ynet)

נכתב על ידי , 30/11/2004 12:01   בקטגוריות אניהו  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)