לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

www.room404.net


הבלוג עבר לכתובת www.room404.net

כינוי: 

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2004

אם אין אילוסטרציות – שיאכלו לחם



(נצפה במקומון 02נט)

 

ועוד על מחסור באילוסטרציות אצל יורשי.

נכתב על ידי , 31/5/2004 23:09   בקטגוריות תקשורת זה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי נגד י-ם


המקומון הירושלמי המקוון 02נט סוקר כל שבוע את הנעשה אצל המתחרים מעולם הפרינט.

נכתב על ידי , 31/5/2004 23:07   בקטגוריות תקשורת זה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



&quotישודרג המקווה לאלתר!&quot


"הסטייה הפרטית שלי באה לידי ביטוי בחיבה אמיתית למקוואות הטבילה, והפז"מ הארוך שלי כנשואה, למרות גילי הצעיר, אפשר לי לצבור באמתחתי מאגר ענק של מקוואות שונים בהם ביקרתי. כבליין ירושלמי התר אחרי האספרסו המושלם, עובר מקפה לקפה, מרחרח וטועם, כך תרה אני אחר מקווה חלומותיי. ברזומה שלי קיימת כבר רשימה נכבדה של מקוואות אבל בחזון שלי מדובר בשדרוג המקווה הממוצע לגרסת ספא, המעמיד לרשותה של האישה הטובלת מיני שירותים ופינוקים. סאונה, נרות ומוזיקה מרגיעה, אפשרות למסאז' ולשירותים קוסמטיים".

 

טור ביקורת בתי כנסת של ג'קי לוי כבר היה לנו. קבלו את טור ביקורת המקוואות של דורית גרייבר במקומון הירושלמי המקוון 02נט.

 

נכתב על ידי , 31/5/2004 22:58   בקטגוריות תקשורת זה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נראה להם! (3)


לא רק צל"גים יודעת המועצה הישראלית לצרכנות לחלק, אלא גם צל"שים. "מסתבר שאפילו בסדום יש כמה צדיקים – לפניכם סיפורים על גופים שמכבדים את הצרכנים, ומוכיחים שאפשר גם אחרת", מספר האתר, ומביא שני סיפורים. האם העובדה שבשניהם הגוף המצוין לשבח אינו חברה מסחרית, אלא בית המשפט לתביעות קטנות, אמורה לנסוך בנו אופטימיות?

 

 

(אני יכול להמשיך עם זה כל הלילה, אז שמישהו בבקשה יגיד למועצה לצרכנות שיעבירו וִיש עריכתי על האתר ואז יקראו לי)

נכתב על ידי , 31/5/2004 22:42   בקטגוריות מציאות מדומה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נראה להם! (2)


בעקבות הפוסט הקודם, החלטתי להצטרף ל"מועדון לצרכנות הוגנת" של המועצה להגנת הצרכן.

 

"כל מה שנדרש מכם", מספר לי האתר של המועצה, "הוא להקליד את שמכם המלא, כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, והיישוב בו הנכם מתגוררים – ואתם חברים במועדון הצרכנים. להצטרפות לחץ כאן".

 

לחצתי כאן. קיבלתי טופס:

 

אני מתקשה למלא אותו – אין שדות טקסט, ואני עוד יותר מתקשה לשלוח אותו – אין כפתור שליחה, כתובת אימייל, כתובת פיזית או מספר פקס.

 

אני מצביע ברגליים.

נכתב על ידי , 31/5/2004 22:37   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נראה להם!


"צל"גים [ציונים לגנאי – על"א]. חשוב שגופים ידעו שהעוול אינו משתלם, ושפגיעה, אפילו בצרכן אחד, עלולה לעלות להם ביוקר. לכן כאן נחשוף ברבים גופים שנהגו באופן אנטי צרכני, ואתם תחליטו אם להצביע ברגליים.

[...]

חברת החשמל – נחשולי מתח
תנובה – סיליקון בחלב
בנק הפועלים – ייקור עמלת השורה
מחדל ניתוקי המים בשל חוב רשויות למקורות" – פורסם באתר המועצה הישראלית לצרכנות.

 

וצודקת המועצה. מהיום אני מצביע ברגליים ומחרים את מקורות וחברת החשמל. לאור זאת, העדכונים בבלוג יפחתו משמעותית.

נכתב על ידי , 31/5/2004 22:33   בקטגוריות מציאות מדומה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עמיחי נוזף


"לו רציתם לתת ביטוי אמיתי למהפכות שעברה הרשת השנה, הייתם בוחרים נציג מהבלוגספירה. אחד מהבלוגרים, או בעלי האתרים שהפכו את יומני הרשת לדבר הכי לוהט באינטרנט (ולא, אני לא מתכוון לבחור חולה שמחזיק טור אישי בווינט, זה לא נקרא בלוג)" – עמיחי יעקבי נוזף בידיעות אחרונות על חוסר רלוונטיות בבחירת נציגי האינטרנט ברשימת מאה המשפיעים (ואל תשאלו מה הוא כותב על הלמו).

 

(ניוזלטר חיים ברשת, 31.05.2004)

נכתב על ידי , 31/5/2004 17:54   בקטגוריות דברים ב"אינטר-נט"  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך להרוויח בדיקה פולשנית


"אל מאבטחי הדיזנגופסנטר אני משתדלת לגשת עם תיק מפוסק ביד אחת, ותעודת זהות (כחולה) ביד השנייה, המושטת נכוחה במרחק מקסימלי מהגוף. על שפתיי בקשה אחת, מנומסת-אך-תקיפה, לא להעביר עליי את הגלאי. 
'את בהריון?' לרוב יתעניין המאבטח בפמיליאריות מעיקה שכפה עלינו 'המצב'.
אז זו הייתה אזעקת-שווא, אבל למדתי את הלקח. אין ברירה, התחלתי פה טרנד, ולכן עליי להמשיך. משקרת בהתרסה. 'כן'" – רחלי שבי בבלוגה "מרפסת משלך" על התמודדות עם כוחות הבטחון.

נכתב על ידי , 31/5/2004 09:53   בקטגוריות אקטיביזמים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קולקטבתי


ולא רק זה, הוכרז יורשי:

"עידו קינן, מאחוריך! תיעוד מדוקדק של טעות של ויינט הוא רק אחד מתוך סדרת שגיאות מקלדת מסעירות. [עגנוניסימו]
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=38333&blogcode=574475 " – מתוך הקולקטיב של קונספציה, גיליון 210.

נכתב על ידי , 31/5/2004 09:33   בקטגוריות ודייק  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחי הגלובליזציה


לסלון מזל התלאביבי הוותיק מצטרף סניף חיפאי, ששמו טרם נקבע (אבל יש לו כבר קבוצת דיוור). פרטים על המארגנים כאן.

 

(מקור: Media biz & buzz)

נכתב על ידי , 31/5/2004 00:38   בקטגוריות אקטיביזמים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

353,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו קינן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו קינן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)