לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם חשבתי שאני מבינה משהו מהחיים שלי


כינוי: 

בת: 45

ICQ: 177140270  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

פינאלה


 
זה לא אתם, זה לא הפז"ם, זה שעלו עלי, או שהחלטתי לעשות ברוגז על כל העולם. זה פשוט נגמר כי זה היה צריך להיגמר. עוד תמצאו אותי מסתובבת פה מידי פעם, ואומרת שלום, ואולי גם מעבר לזה, אבל לא יותר מזה.
חוץ מזה, תמיד יש את האקווריום.
 
גם לא צריך לדאוג לי או משהו, הכול לטובה, אני חושבת. 
 
 moment of ZEN
הלוזרית מתה, יחי הפוטנציה.
 
 
 
נכתב על ידי , 21/9/2003 20:25  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מונולוג ידוע מראש


 
 

אולי אני ארשה לעצמי להתפרק? רק ליום אחד. במקום להעסיק את עצמי בכל מיני זוטות חסרות תועלת, רק כדי להרגיש עסוקה. אוליא ני צריכה להיכנס למיטה, לכבות את האור, לשים THE WALL בסופר פול ווליום, ופשוט לבכות.


אבל אני לא מצליחה להגיע לזה. האמת היא שאני מפחדת שברגע שאני אשחרר לעצמי קצת את הרצועה, נפשי תברח ממני ולא תחזור. זה כל כך לא קל לשמור על שפיות, היא יכולה לברוח ממני כל רגע.


כשאני מתיישבת על המחשב, מתעורר בי דחף לנקות. לסדר את הארון, לעשות טיול עם הכלבה. לאכול משהו, ועוד משהו, ועוד איזה משהו קטן. אחר כך סידרתי את החדר במשך חמש שעות, התקלחתי, כיביתי את האור, שמתי THE WALL, נכנסתי למיטה, והתחלתי לקרוא ספר. ואז קמתי לראות טלוויזיה. ואז כיביתי את הטלוויזיה, כי נזלה לי דמעה אחת.


אז קמתי והתיישבתי שוב על המחשב.


 


ככה זה מרגיש כשמתחיל דיכאון, אבל אני כבר חכמה יותר, אני לא אתן לזה לקרות. אני אמשיך להעסיק את עצמי עד הערב, ואז אני אפגוש חברות, ואז אני אחשוב על דברים אחרים, ואחזור הביתה, ואלך לישון.


 


זה לא שאני מפחדת להתמודד עם הטעויות שלי או משהו, אני פשוט מפחדת להכיר בעובדה שהן תמיד חוזרות על עצמן. כי אם הן תמיד חוזרות על עצמן, אז מה הטעם בכלל בלנסות שוב?  זה אותו מעגל הרס שאני מנסה להיפטר ממנו שנים ואין לי אייך, אין לי.  אני הולכת במעגלים שוב ושוב, דורכת באותו הבוץ, נופלת לאותם בורות, וכל הזמן משננת לעצמי שיהיה בסדר. כי אם לא יהיה בסדר אז מה הטעם, נכון?


 


איך אני אמורה לבנות לעצמי משהו יותר טוב, להצליח להגשים את השאיפות שלי אם במטרות הכי פשוטות שאני מציבה לעצמי אני טועה שוב ושוב כמו איזו מפגרת. אני לא יכולה לשבור את מעגל הלוזריות הזה עד שאני לא אצליח להשלים סיבוב אחד שלם. זה מה שהבטחתי לעצמי, זה מה שאני מבטיחה לעצמי כל פעם שאני מנסה מחדש ואני לא יודעת מתי ייגמר לי הכוח לנסות שוב. אני לא יודעת בכלל מאיפה יש לי כוח לא להתמוטט כל פעם מחדש אז איך אני יכולה לדעת כמה זמן אני אחזיק מעמד? אולי זה יהיה ככה כל החיים שלי? אולי הדבר הכי חכם שעשיתי בחיים שלי היה לנסות להתאבד. כמובן שלא הצלחתי בזה, כי אני בכל זאת לוזרית עם תעודות.


 


כי כדי להמשיך לחיות וויתרתי על יותר מידי דברים.  בעצם יותר נכון להגיד שכדי להמשיך לחיות הייתי צריכה לוותר על לחיות ופשוט לזרום עם מה שיש, וההגנות מכסות על מה שאין.


זה כמו לחיות בלי רגל. לסחוב את עצמך כל הזמן עם צליעה. להביט אל החלל הריק ולדעת ששום דבר לא יצמח שם. מבחוץ הכול נראה רגיל אבל רק את יודעת שבעצם אין שם כלום. אבל זה לא שאין לי רגל.


אין לי לב.
 

נכתב על ידי , 18/9/2003 19:56  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשרי משפחה


 
 
אמא שלי מטרפת אותי בנוגע לנסיעה החול"ה. מה עשיתי שזה מגיע לי, אני באמת לא מבינה. היא רוצה אנטליה, אני רוצה להישאר בארץ. היא מוכנה להתפשר על אמסטרדם, אני רוצה להישאר בארץ. וזה הכול בגלל שהיא רבה עם דודה שלי, זאת אומרת אחותה, והיא לא מתכוונת להגיע לארוחה משפחתית (מי יזמין אותה בכלל) וכתירוץ, היא לא רוצה להישאר בארץ.
 
בצד המשפחתי של אמא שלי אין להם שום מושג לגבי יחסי משפחה. הם שני אחים ושתי אחיות, אח ואחות מאבא אחד (שנהרג במלחמה) ואח ואחות (תאומים) מאבא אחר (שנהרג מסרטן) (אמא שלי תאומה, איזה מגניב לה) ואין בינהם שום קשרים משפחתיים בריאים בכלל. כשהם נפגשים, זה כדי לריב. אם מישהו מתקשר כדי להתנצל- אז הם עוד פעם רבים. אם מישהו מתקשר למישהו אחר כדי לרכל על הריב שנגרם בין המישהו הזה למישהו אחר- אז גם הם רבים. בקיצור, שמחה והילולה. אה, ואם מישהו מספר לסבתא שלי על העניין בתקווה למצוא נחמה, אז גם היא רבה איתו. ממש מקסימים, מה אני אגיד לכם, כל כך הרבה חום ואהבה בכל מקום, אפשר להיחנק.
 
אצל המשפחה של אבא שלי זה אחרת, אבל לא נגיש. או ששכחתי, או שמעולם לא ידעתי מי אלו כל האנשים האלו ומה הקרבה המשפחתית שלהם, אבל הם תמיד היו אנשים נחמדים, משכילים, ידידותיים, ומעולם לא היו לי טענות אליהם. משפחת אצולה, ששורשיה בהולנד (ומכאן המשיכה שלי להולנד, לא מדובר רק בסמים, סליחה!), ובכל ענף אפשר למצוא סלבריטי כזה או אחר. החל מהרב הדגול של העיר ~לא זוכרת איזו לא זוכרת איפה~, דרך מפקד חיל האוויר לשעבר הרצל בודינגר (שהשתחרר חצי שנה לפני שהתגייסתי, הידד לקומבינות בלתי ממומשות), השחקן יענקלה בן סירא (בורקס), וכלה בשופט דוד שטיינמץ (אבל במחוזי).
 
הצד של אבא שלי מלא בבני משפחה חמימים ואוהבים, שעושים ארוחות משפחתיות לא רק בחגים, ומתקשרים לא רק כשצריך משהו. אבל את אבא שלי זה מעולם לא הרשים, וכבר בגיל שמונה עשרה הוא שינה את השם משפחה והתרחק מכל מה שנחשב מסורת משפחתית.  בזכות סבתא שלי ז"ל עוד יצא לי להיפגש עם הקרובים פה ושם, אבל לא מספיק, ולכן אני עד היום מתבלבלת בשמות. רק בשבעה שלה עשו לי קצת סדר בראש, כשהוציאו את אלבומי התמונות המצהיבים והתחילו לעשות סדר באילן היוחסין. אבל בשבעה הייתי די מסוממת רוב הזמן, ולכן היום, שוב, אני לא זוכרת כלום, רק קצת מתגעגעת לתקופה הזו, כשהרגשתי חלק ממשפחה אמיתית.
 
ואני בת יחידה, והאחים שלי חורגים. והקרובים רחוקים ממני או מסוכסכים עם עצמם, ואני תוהה לפעמים מי יטרח בכלל לבוא לחתונה שלי. אבל אתם יודעים מה? לא צריך טובות. אני אבנה לי משפחה חדשה משל עצמי. אני אעשה הרבה ילדים ואשריש בהם משפחתיות מכל עבר, אבל בצורה חיובית. לא פולנית. אני מקווה.
 










לא קשור, אבל עד מחר אני אשכח.
 
סוף סוף מישהו טרח לעשות מחקר על הקשר בין תנוחות שינה לאופי האדם. נהדר, תמיד רציתי לדעת למה אני לא מצליחה להירדם בשום תנוחה אחרת, ויותר מזה- אם אני שוכבת על הגב יותר מידי זמן- השינה חומקת ממני לבלי שוב. אז הנה, עכשיו אני יודעת.
 
תנוחת הנפילה החופשית - אלה השוכבים על הבטן כשידיהם "מחבקות" את הכרית וראשם מופנה לצד, מתוארים כחברותיים ונועזים. אך מאידך הם עלולים להיות עצבניים ורגישים מתחת למעטה החיצוני. הם לא אוהבים ביקורת (אם לא אכפת לכם) וסיטואציות קיצוניות.
 
דרך אגב, מצאו גם שהתנוחה הזו טובה לעיכול. כמה נפלא.
נכתב על ידי , 16/9/2003 23:46  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

22,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmefageret girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mefageret girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)