לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם חשבתי שאני מבינה משהו מהחיים שלי


כינוי: 

בת: 45

ICQ: 177140270  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2003

אם אין שיניים יש קאזה- ביקורת מוזיקה קצרה לחובבי רעש


 

אמינם המנייאק לקח את השיר שאני הכי-אוהבת-בעולם וסימפל אותו להמונים. אם תתחילו לשמוע אותו ברדיו מצווח- sing with me, sing for the year, sing for laugh and sing for the tear

תדעו שארוסמית' היו שם קודם, עם DREAM ON , ועוד לפני שסלים שיידי הבין את מהות הביטויFUCK A SUCK , אני כבר הקלטתי את השיר מתקליט לקסטה, ובכיתי איתו בלילות מרים של גיל ההתבגרות.

עכשיו זה יהיה להיט, ואפילו שמוליק לא האמין לי שאני מכירה את המקור. למה אף פעם לא מקשיבים לי כשאני מדברת? נשבעת לכם שלפעמים יוצא לי משהו מחוכם.

 

ועכשיו, התקפת שירים משנות התשעים.

 

אז היה מועדון רוק לנוער מתוסכל, שנקרא זמן אמיתי. יכול להיות שהוא עוד קיים, אבל בזמני הוא היה יותר מגניב. הלהיט השבועי שלי, שלנו, אולי מוכר- THEYRE COMING TO TAKE ME AWAY- HA HA HI HI HO HO  . שיר מטורף לחלוטין המספר בפשטות על התחרפנות של אדם אחד עקב אהבה נכזבת.קורה לכולם.

 

הלהיט השני הוא בגדר תעלומה, איך קוראים לה, לפילה? ניסיתי להיזכר במשך דקות ארוכות, וזה לא בא. סימסמתי הודעה לאירית, ובצירוף מיקרים קוסמי ברגע שהיא שלחה לי תשובה נזכרתי בעצמי- נלי.

נלי הפילה,שברחה מהקרקס בבומביי, צ'ופ צ'ופ צ'ופ, אי אפשר לשמוע את השיר הזה בלי להתחיל לרקוד, אחותי הקטנה התאהבה בו מייד, ואם זכרוני אינו מטעני, אפילו הקשוחים שברקדני הפוגו היו מדלגים בשירים הזה כנערות חינניות. אי אפשר אחרת.

 

האחרון והקורע מכולם, הוא MOTHER MOTHER , של זמרת שאף אחד לא ידע את שמה, אבל הוא נגע בליבה של כל מתבגרת שאי פעם ניהלה ויכוח כזה או אחר עם אמא שלה. איכשהוא  נזכרתי בו, כנראה שבהשפעת האופטלגין, הורדתי מייד בקאזה, וצרחתי את נפשי החוצה, כאילו הייתי שוב בת 15, שיכורה ומבולבלת. גיליתי גם שבכלל מדובר בטרייסי בונהם, ואני רוצה להגיד לכם- SHE ROCKS.

קחו שניה לעיין במילים, לא סתם חיפשתי אותם ברחבי האינטרנט-

 

Mother mother how's the family, I'm just calling to say hello 
How's the weather how's my father am I lonely heavens no 
Mother mother are you listening, just a phone call to ease your mind 
Life is perfect never better, distance making the heart grow blind 

When you sent me off to see the world, where you scared that I might get hurt 
Would I try a little tobacco, would I keep on hiking up my skirt 

I'm hungry 
I'm dirty 
I'm losing my mind 
Everything's fine 

I'm freezing 
I'm starving 
I'm bleeding to death 
Everything's fine 


אני מודה לאלוהי הקאזה והIDSN, עשר שנים חיפשתי את השירים האלו בכל מקום, הקלטתי מקסטה לקסטה, ורק עכשיו, בזקנתי, אני יכולה לשמוע אותם כמו שצריך, בלי שידרכו עלי כשאני רוקדת.

 

מה שהכי יפה בטעם המוזיקלי המשובח שלי, זה שבין לבין שמעתי גם בריטני ספירס ונו-רא נהנתי. השם ירחם, אבל אני אוהבת אותה. תירו בי.

 

זה כל מה שרציתי לחלוק, וגם להפציר בכם שוב ושוב להוריד את השירים האלו- לא בשבילי, בשבילכם.  

 

ותודה לקני (שיימלס בלוג) שבזכותה הכרתי את STINKFIST ונהניתי בריפיט.

נכתב על ידי , 4/3/2003 18:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmefageret girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mefageret girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)