לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואת כל כך יפה, עוד נסיכה שרודפת אחרי הקשת.


תרימי את הראש מעל המים, לאן את הולכת כשנופלים השמיים?

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

until everything goes well


מסתבר שהאקסית שלו עדיין מאוהבת בו, קשות. ואני כ"כ עצבנית עליה כרגע שהייתי מסוגלת להרוג אותה.

ואני עצבנית עליו שהוא עוד מעיז להגן עלייה, אומר שהיא ילדה קטנה ותמימה שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה.

אני לא מאמינה לזה.

היא ועוד איך יודעת מה היא רוצה מעצמה, אחרת היא לא הייתה כותבת לו את המחברת המזויינת הזו.

והוא עוד הסתיר את זה ממני, אמר לי שזה לא שלו. ועכשיו זה כבר לא נחשב חדש, זה כבר "ישן". רק בגלל שזה היה לפני ארבעה חודשים.

אז עכשיו כביכול אני לא יכולה לעשות עם זה כלום. על הזין שלי. היא יכולה לשכוח ממנו, הוא שלי עכשיו. וכן, אני מודעת לכך שזה נשמע מאוד שתלטני, אבל זה חבר שלי, לא שלה. הייתה לה את ההזדמנות שלה והיא דפקה אותה, אז שתתרחק ממנו.

והוא שיקר לי, לעזאזל איתו. כל הזמן הזה אמר לי שלא היה לו שום רגש אלייה, ופתאום הוא אומר לי שהיה לו משהו אלייה, אבל לא אהבה. והוא אמר לה שהוא אוהב אותה, אידיוט שכמותו.

והעיקר הוא בכלל לא מבין למה אני כ"כ כועסת. אבל אם האקס שלי היה עושה את זה לי, הוא היה הורג אותו.

כי לו מותר הכל, אבל לי אסור. רק אני צריכה להקריב קורבנות בשבילו, אבל הוא לא צריך.

הוא לא צריך כלום.

 

אני כל כך הולכת להרוג אותה.

נכתב על ידי , 5/12/2008 16:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,846
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת_התותים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת_התותים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)