לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ואת כל כך יפה, עוד נסיכה שרודפת אחרי הקשת.


תרימי את הראש מעל המים, לאן את הולכת כשנופלים השמיים?

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011


אז מסתבר שאני מתגעגעת. יותר מתמיד. לא חשבתי שזה יגיע למצב הזה. חשבתי, כמוך, שאחרי כמה ימים בלי לדבר איתך זה יישכח ויעבור, אבל זה לא קרה. כבר עברו שלושה ומשהו חודשים, ואני מתגעגעת יותר מדי. מתגעגעת לשטויות שהיית עושה כדי להצחיק אותי, מתגעגעת לאיך שהיית מצליח לקרוא אותי גם כשהכי ניסיתי להסתיר את זה, ובוא נודה באמת, מעטים האנשים שמצליחים לעשות את זה. אתה הרי יודע. הגעגוע הזה אליך לא עובר לי. ואני יודעת שאמרת לי שאתה לא מצפה שאני אחכה לך, שאתה מצפה שאני אמשיך בחיים הרגילים שלי. חשבת שאחרי כמה ימים בלי לדבר איתך אני פשוט אשכח ממך, אולי אמצא קשר, משהו רציני. זה מה שרצית בשבילי. זה מה שחשבת שמגיע לי. ה"בעיה" היא שכבר עברו שלושה ומשהו חודשים, אתה חוזר עוד בערך שבועיים, ובלי לשים לב אני מתחילה לספור את הימים עד ליום שבו תחזור שוב. ושלא תחשוב, אני בטוחה שזה לא יהיה כמו פעם. נצטרך להתרגל לזה מחדש, ואולי בכלל שכחת ממני ועשית בעצמך את מה שאיחלת לי והמשכת הלאה. אבל רק רציתי שתדע שאני עדיין חושבת עלייך, עדיין מחכה לך כאן בארצנו הקטנטונת, מקווה שאתה בסדר ושלא הסתבכת בכלום, שתחזור אלי בשלום ותחייך אלי את החיוך הדבילי שלך שאני כ"כ אוהבת. שתיהיה עם כולם קשוח אבל תתיחס אלי בכפפות של משי, כי זה מה שמגיע לי לדעתך. רק רציתי להגיד שאני עדיין מרגישה כמו באותו יום אחרון שבו דיברנו, ושלשמוע אותך אומר את שלושת המילים האלו שאני יודעת שהיית צריך לגייס את כל האומץ שלך בשביל להגיד את זה שוב אחרי כ"כ הרבה שנים, היה בו זמנית הדבר הכי שובר לב ששמעתי כבר הרבה זמן וגם הדבר הכי מדהים ולא צפוי שיכולתי לשמוע ממך. רק רציתי שתדע, אני עדיין כאן, עדיין מחכה למרות שלא רצית. עדיין מצפה לשמוע ממך בשנייה שתנחת. מקווה שתראה את זה ותזכור כמה אתה חשוב לי. מתה עליך ומתגעגעת, נחש מי.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 28/3/2011 21:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז מסתבר שאני מתגעגעת. יותר מתמיד. לא חשבתי שזה יגיע למצב הזה. חשבתי, כמוך, שאחרי כמה ימים בלי לדבר איתך זה יישכח ויעבור, אבל זה לא קרה. כבר עברו שלושה ומשהו חודשים, ואני מתגעגעת יותר מדי. מתגעגעת לשטויות שהיית עושה כדי להצחיק אותי, מתגעגעת לאיך שהיית מצליח לקרוא אותי גם כשהכי ניסיתי להסתיר את זה, ובוא נודה באמת, מעטים האנשים שמצליחים לעשות את זה. אתה הרי יודע. הגעגוע הזה אליך לא עובר לי. ואני יודעת שאמרת לי שאתה לא מצפה שאני אחכה לך, שאתה מצפה שאני אמשיך בחיים הרגילים שלי. חשבת שאחרי כמה ימים בלי לדבר איתך אני פשוט אשכח ממך, אולי אמצא קשר, משהו רציני. זה מה שרצית בשבילי. זה מה שחשבת שמגיע לי. ה"בעיה" היא שכבר עברו שלושה ומשהו חודשים, אתה חוזר עוד בערך שבועיים, ובלי לשים לב אני מתחילה לספור את הימים עד ליום שבו תחזור שוב. ושלא תחשוב, אני בטוחה שזה לא יהיה כמו פעם. נצטרך להתרגל לזה מחדש, ואולי בכלל שכחת ממני ועשית בעצמך את מה שאיחלת לי והמשכת הלאה. אבל רק רציתי שתדע שאני עדיין חושבת עלייך, עדיין מחכה לך כאן בארצנו הקטנטונת, מקווה שאתה בסדר ושלא הסתבכת בכלום, שתחזור אלי בשלום ותחייך אלי את החיוך הדבילי שלך שאני כ"כ אוהבת. שתיהיה עם כולם קשוח אבל תתיחס אלי בכפפות של משי, כי זה מה שמגיע לי לדעתך. רק רציתי להגיד שאני עדיין מרגישה כמו באותו יום אחרון שבו דיברנו, ושלשמוע אותך אומר את שלושת המילים האלו שאני יודעת שהיית צריך לגייס את כל האומץ שלך בשביל להגיד את זה שוב אחרי כ"כ הרבה שנים, היה בו זמנית הדבר הכי שובר לב ששמעתי כבר הרבה זמן וגם הדבר הכי מדהים ולא צפוי שיכולתי לשמוע ממך. רק רציתי שתדע, אני עדיין כאן, עדיין מחכה למרות שלא רצית. עדיין מצפה לשמוע ממך בשנייה שתנחת. מקווה שתראה את זה ותזכור כמה אתה חשוב לי. מתה עליך ומתגעגעת, נחש מי.
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי , 28/3/2011 21:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,846
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת_התותים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת_התותים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)