לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יצירות מהנשמה


הבטחתי ועכשיו בתיקווה אני אקיים הבלוג שחוזר לחיים... נשמה שחורה

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 171194102  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

כבר כאן


אז ה 18 כבר הגיעו וואו זה קצת מוזר, מפחיד אבל הרגשה פנימית ..

שום דבר לא הישתנה

 

הצורך הזה לעשות עם עצמי משהו, משהו שונה,

הצורך הזה לשנות אז השיגרה היומית למשהו קצת יותר מעניין

הצורך הזה להרגיש אהובה ולדעת שיש לי למי לתת אהבה

הצורך הזה להרגיש חופשיה ולדעת ...פשוט לדעת

שאני עצמי עכשיו

 

אז ה 18 כבר הגיעו וכן אני חוקית!

מותר לי לשתות, מותר לעשן, מותר כמעט הכל

ואין מי שיכשל

אבל הרגשה פנימית אומרת שזה לא נכון כ"כ

כי זאת לא מי שאני אלא אחרת

הכל עכשיו מוזר

 

בקיצור אני כבר בת 18 אפילו שזה לא ניראה

ניראה מה יהיה ב 19

אופס.. שם אני כבר בצבא..!

נכתב על ידי , 21/10/2006 17:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,516
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנשמה שחורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נשמה שחורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)