| |
עניינימים לראות את התמונה הקטנה |
כינוי:
בת: 54 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
|
<<
נובמבר 2008
>>
|
|---|
| א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
|---|
| | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | | | | | | |
| 11/2008
עניינימים של מוצ"ש שלום לך ציפי לבני, לשים את השלטים שלך בלי תמונה בבני ברק זה לא להכנע לחרדים. זה להתחשב ברגשות שלהם. נראה אותך לא מעבירה להם כספים שלא מגיעים להם אם תיבחרי.
בחודש האחרון שודרו בטלוויזיה פרסומות לשלוש החברות הסלולריות. להלן מסקנותיי: אני מנחשת שהפרסומת לפלאפון עלתה הכי הרבה, כי מככבת בה נינט. אבל בהנחה שאין לכם פטיש אופנתי (או פטיש נינט), הפרסומת הזאת לא תעשה לכם כלום. סתם רואים אותה שם מחליפה בגדים. הפרסומת של אורנג' (זאת עם הידעוניות שפותחות מטריות), לעומת זאת, היתה צבעונית ויפה, וגם היה לה איזשהו צידוק, כי נדמה לי שהיא פרסמה איזשהו פיצ'ר חדש של אורנג' (עדכון: מספרים לי פה שזה בא לפרסם את המדיניות שלא משנים תעריפים בזמן ההתחייבות). אבל הפרסומת של סלקום, עם הבחור שמביא לחברתו את הירח באקווריום, לוקחת בגדול. אין, אין כמו רומנטיקה מתקתקה.
כולם מתלוננים על הניכור ההולך וגובר, ועל זה שאנשים יושבים כל היום מול הטלוויזיה, אבל מדי מוצ"ש מתכנסים די הרבה אנשים בלא מעט בתים, יושבים סביב השולחן ופשוט משחקים. נכון שמדובר בפוקר ונכון שזה על כסף, אבל עדיין זאת פעילות חברתית לא מנוכרת.
שיהיה שבוע רומנטי ומתקתק לכולם.
| |
|