לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עניינימים


לראות את התמונה הקטנה
Avatarכינוי: 

בת: 53

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2003

לסגור את חשבונות הבנק שלכם בבנק הפועלים


כבר זמן די ארוך שהשם שרי אריסון עושה לי פריחה וגורם לי לעצבים שאינם מיטיבים עם עור פניי. זה התחיל בקמפיין הטפשי שלה, המשיך ביתר שאת כשנודע לי שהתנהלותה בעולמנו אינה תואמת כלל וכלל את רוחו השאנטית של הקמפיין והסתיים, נכון לעתה, בעמידתה המטופשת מאחוריי בעלה בהאשמות נגדו בתקיפה מינית.
 
בסוף השבוע הזה היטיב ניסן שור לנסח את מחשבותיי (בלי החלקים שאני מקללת) והעלה אותן על הכתב בתרבות מעריב. פיסקה נבחרת: "כפי שביוזמה העלק-פילנטרופית שלה - כל אגורה שהיא משקיעה במפעלות ''מהות החיים'' היא רווח נטו לניקיון התדמית שלה - מתיימרת שרי אריסון לפתח אצל חברה שלמה מודעות מזויפת לשלום ואושר (בעזרת סדנאות בנוסח ''באדולינה'' וסיסמאות רוחניות דביקות הנראות כלקוחות מעולמם של דובוני איכפת-לי), כך האיומים בתביעות על ימין ועל שמאל, רק ממשיכים את הקו שלפיו כולנו צריכים לחיות בעולם ששרי אריסון מתעקשת לעצב בשבילנו כנכון ואופטימלי. בישראל של אריסון, כולם חיים בשלווה ואהבה, מגלים את השלום הפנימי ובעיקר לא אומרים אף מילה רעה על הגורו. כך, בעזרת השם ועופר גלזר, יושלט המצב האריסוני על החברה בישראל. ואוי ואבוי למי שלא יאות להצטרף לחגיגה. הדיסוננס בין מבול התביעות המאד לא רגוע למסרים השלווים
והנעימים זועק כמובן לשמיים - לפני שאריסון ממצבת את עצמה כסמכות רוחנית לענייני נירוונה ציבורית, מוטב היה אילו עורכי דינה היו פוסקים מלרדוף אחר אנשים שהשלום דווקא לא עולה להם מבפנים כמו מיצי עיכול"
.
 
וזה הביא לי רעיון. למה סתם לשבת ולהתעצבן בבית אם אפשר לפעול? הפתרון הטוב ביותר הוא כמובן זה הנמצא בכותרת הפוסט הזה: להתייצב בסניף בנק הפועלים שלכם ולהגיד שבאתם לסגור את החשבון. לשאלתו של הפקיד למה, לענות בתקיפות שזה בגלל התנהלותה של הגברת אריסון.
 
אבל זה כנראה לא יקרה, כי לסגור חשבון בנק זה לא כמו לבטל מנוי להארץ וממילא אני לא יכולה להמליץ לעשות משהו בלי לתת דוגמה אישית (כי חשבון הבנק שלי נמצא כבר בבנק אחר). לכן נעבור לתוכנית השנייה: להתלונן על אריסון בכל מקום אפשרי. סיכוי לא רע שעורכי דינה של אריסון יתייצבו גם בבית מעריב (למרות שבסוף דבריו הוא מתנצל מראש ואומר שהוא מוכן לחזור בו מכל דבריו. אני חושדת באריסון ובאנשיה שהם מספיק בוקים בשביל לא להבין עד כמה יהיה מגוחך לאיים עליו בתביעה לאחר דברים כאלה), ולכן מי שאין לו דברים משלו להגיד על אריסון, מוזמן להשתמש בדבריו של שור. לא הוא ולא אנשי מעריב אינטרנט יכולים להיות אחראים למי שמעתיק תכנים מהאתר וגם אם המאמר יורד משם מחרתיים, הוא יכול מייד לצוץ במאתיים מקומות אחרים.
 
ושהשבת שלום תתחיל בתוכנו.
נכתב על ידי , 30/8/2003 15:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#1506;&#1493;&#1507; &#1492;&#1495;&#1493;&#1500; ב-9/9/2003 11:50



280,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmichaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על michaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)